2. Hotelbeoordelingen Mexico

7,5

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

Leuke locatie op Punta Cocos
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn heel klein evenals de badkamer, er is echt heel weinig plaats voor de wat grotere mensen. Ook de bedden zijn voor mensen met een lengte van meer dan 1m75 te kort, maar dat hebben we vaker gehad in Mexico.

Het enthousiasme en de aanbevelingen van de gastvrouw waren helemaal top, danku Luci!! Gelegen op een mooi stuk van het eiland waar het rustig was maar toch genoeg eetgelegenheden, airco op de kamer, zwembad, dichtbij het strand. Fijn dat je fietsen kan huren, maar misschien is het als aanbeveling handig om gratis fietsen voorzien voor de gasten tijdens hun verblijf.

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

Schone, sfeervolle maar enorm gehorige kamers. Rustige, afgelegen locatie, 30 min lopen van het centrum.
    • Deluxe Kamer

De kamers zijn heel gehorig, je kunt het gesprek van je buren letterlijk volgen. Wij hebben daar niet echt last van gehad, behalve op de laatste avond. Ook ligt het hotel ver buiten het centrum (30 min lopen). Voor ons was dat juist perfect - lekker rustig! Maar wanneer het heeft geregend en overal diepe plassen liggen is de route heel lastig begaanbaar, taxi’s zijn dan echt noodzakelijk. Het ontbijt was een beetje karig, je moet echt om 8 uur klaarstaan alles is bijna alles op. Je kunt ook zelf wat meenemen en in de koelkast leggen. Overigens is Holbox veel leuke ontbijttentjes rijk dus ook dat is een prima alternatief.

Hartstikke mooie en sfeervolle kamers. Alles was erg schoon en goed verzorgd. Hele vriendelijke ontvangst door de host, Ana stond voor ons klaar wanneer nodig! Dankjewel daarvoor 👏🏼.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Niet doen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hey is geen 5 sterren hotel!!!!! Geen ontbijt , piepkleine kamers . We boekten een twee persoonsbed. Afmetingen circa 120 bij 180. Is echt geen twee persoonsbed in 5 sterren hotel .het is heel gehorig geen normale muren enkel een Houten schotje 🥲. Een tent geeft meer privacy .

Zwembad en gezamenlijke keuken . Vriendelijk personeel . Rustige locatie