2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: San Luis Potosí
  4. Hotelbeoordelingen San Luis Potosí
Mexico San Luis Potosí Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel San Francisco Beoordelingsscore: 9

“De locatie was het echt top, zeer centraal. En zeer grote hotelkamers erg fijn!”

• Azabu Hotel Collection Beoordelingsscore: 9,4

“De locatie en de huiselijk sfeer van de accommodatie. Het ontvangst was persoonlijk en ongedwongen.”

• “Locatie”

• GRAN ALCÁZAR HOTEL BOUTIQUE Beoordelingsscore: 9,6

“De eigenaren zijn zeer fijne en lieve mensen en ook hun lieve kleindochter is een schat. Ze zorgden alle 3 geweldig voor ons. Carlos de eigenaar spreekt Engels, zo ook het kleindochtertje. Het ontbijt was goed. De kamer was ruim en prettig met een fijn bed en werd goed schoongehouden. WiFi in dit hotel is uitstekend. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. In de straat van het hotel zelf, zijn 2 zeer goede restaurants. In dit hotel hebben we ons ook zeer veilig gevoeld. Dank jullie wel voor het prettige verblijf Carlos en Martha.”

• “Prachtige locatie, mooie en schone kamers met uitzicht op de kerken. Zeer comfortabele bedden, en iedere dag schoonmaak. Een super mooi terras op de 5e verdieping met loungestoelen, diverse planten en uitzicht over de stad. Op de 6e verdieping een heerlijk zwembad omringd met luxe ligbedden, er zijn buiten douches, schoon sanitair en een bar waar je eten en drinken kan bestellen. Enorm behulpzaam personeel, zowel de beveiliging als keuken en gastvrouw/gastheer. De auto kan je gratis, binnen en veilig een stukje verderop zetten. De beveiliger loopt met je mee en helpt zo nodig met je bagage. Wij zouden graag bijgeboekt hebben, hadden we niet een andere accomodatie al vastgelegd. Topppp!!!”

• Iturbide500 hostal Beoordelingsscore: 9,5

“Dit is het mooiste hostel ooit! Geweldig gebouw! Maar niet alleen mooi, ook schoon, comfortabel, op een goede locatie, goede uitrusting en vriendelijk personeel. Als je naar San Luis Potosi komt moet je hier zijn!”

• “Goede ligging, vriendelijk personeel, comfortabele kamers.”

• “nieuw hotel, goede kamers en bedden.”

• “Ruime kamer Zéér goede bedden Proper”

De 30 beste hotels in San Luis Potosí