2. Hotelanmeldelser for Mexico
  3. Hotelanmeldelser for Quintana Roo
  4. Hotelanmeldelser for Isla Holbox
Mexico Isla Holbox Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Para Ti - Adults Only Point fra anmeldelser: 9,2

"Kanon placering. Få minutters gang til centrum, uden man på nogen måde er forstyrret af larm om natten. Blev opgraderet til et værelse lige ved poolen da vi kom - uden beregning. To skønne pools, utrolig venligt personale samt rengøring hver dag var i top. Morgenmaden var rigtig god. Husk at prøv pandekagerne som var fantastiske! Et sted vi gerne kommer igen :-)"

• Soho Boutique Holbox - Adults Only Point fra anmeldelser: 8,2

"Meget lækkert sted, god pool hyggeligt område"

• Hotel Villas Tiburon Point fra anmeldelser: 8,3

"Indretningen, meget autentisk og meget dyreliv"

• Amaite Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8,3

"Hotellet har en fantastisk beliggenhed på stranden og i byen , tæt på spisesteder og oplevelser. Præsident suiten er uden sammenligning et af de bedste værelser vi nogensinde har boet på. Værelset er meget privat i forhold til andre hotel gæster og terrassen er i en klasse for sig sig . Der er daglige event med Dj's og musikere som også er i en klasse for sig selv. Servicen på hotellet er 5 stjerner plus. Hotellet er Ubetinget et af Holbox bedste hoteller."

• La Diosa Kali Beach Front Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Lækker placering, fint værelse"

• Kin Hostal and Camping Point fra anmeldelser: 9

"Hyggelig lille oase"

• La Diosa Kali Beach Front Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed lige ved stranden. Fine og enkle værelser. Meget imødekommende personale. Superlækker morgenmadsrestaurant. Den og også baren lukkede desværre allerede kl. 11 a.m."

• Hotel Puerto Holbox Beach Front Point fra anmeldelser: 8,6

"Lille hyggeligt hotel ved stranden i gå afstand til byen."