2. Opinions d'hotels de Mèxic
  3. Opinions d'hotels de Quintana Roo
  4. Opinions d'hotels de Isla Holbox
Mèxic Isla Holbox Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Ens va agradar molt, la noia va fer una classe de yoga només per a nosaltres i ens van deixar bicicletes per molt bon preu. Ens va encantar"

• Zomay Beachfront Holbox Puntuació: 8,5

"La zona es espectacular, todo cerca y cómodo"

• "Situacio i serveis de l’hotel. Destacable el servei i el menjar del Beach club de l’hotel. Habitacions netes i amplies."

• Paradise Palms Hotel Puntuació: 8,1

"Atención del personal, son muy amables. Muy cómodo, internet bueno sin fallas. Excelente opción por el costo-beneficio. La playa queda muy cerca."

• Hotel Siesta Holbox Puntuació: 8,8

"Molt bon tracte per part de tot el personal. Les instal·lacions són modernes i estan netes. Les habitacions són grans, amb els llits molt còmodes i molts de productes d'higiene. L'esmorzar es pot elegir de molts plats, són grans i de qualitat. Està situat just al centre i el restaurant per l'esmorzar a 1km aprox però et porten i tornen amb taxi gratuïtament."

• "Situat molt aprop de la platja. Habitació molt correcte i amplia. L’esmorzar es serveix a l’hotel de davant."

• Hotel Villas Tiburon Puntuació: 8,3

"L'entorn"

• "Hotel molt ben situat, davant del mar. Personal molt amable i atent. Habitació amplia, ben equipada i neta. Si tornem a Holbox, repetirem segur."

• Hotel Casa Margot Puntuació: 8,4

"L’hotel es precios, còmoda, tranquil…"

Els 30 millors hotels de Isla Holbox