2. Hotellrecensioner JPN
  3. Hotellrecensioner Hokkaido
  4. Hotellrecensioner Sapporo
Japan Sapporo Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• KOKO HOTEL Sapporo Ekimae Gästbetyg: 7,9

”Det är inget särskilt med detta boende utöver läget som är mycket nära Sapporo Clock Tower och Odori park tunnelbana station. Jag var där under Golden week, mer befolkat på hotellet med inhemska turister och från andra länder. Jag tyckte inte faciliteteterna möter upp priset. Jag betalade ca 1000 SEK/natt utan frukost. Jämför med andra hotellet jag bodde på efter detta boende så är detta verkligen inte värt priset. På andra boende fanns tillgång till onsen/spa här fanns ingenting. Vattenkokare och te i rummet. Det är alltid mycket ungdomar utanför hotellet då det låg ett mycket populär restaurang precis vid hotellet som servera öl och billiga rätter.”

• ”Bättre än väntat! Hotellet låg nära en shoppinggata. Det finns bussar och spårvagn inom 5-6 promenadavstånd. Hotellet har en skyspa längst upp som gästerna får utnyttja gratis. Det finns varmt bassäng 2 st, en bastu och en kallt bad. Utöver detta duschar mm. Det finns schampoo, conditioner, tvål och bodylotion tillgänglig. Det finns även vatten och engångskam. Utanför badet finns 2 massagestolar som är jättesköna som gästerna kan använda sig av. Det finns även vattenbehållare så det finns tillgång till vatten efter spa. Det finns locker man kan låsa in sina grejer i. Otroligt värt priset!! Jag betalade ca 430 kr/natt utan frukost, Hotellet kunde bevara baggage båda innan incheckningstimmarna och efter utcheckningstimmarna.”

• Theatel Sapporo Gästbetyg: 8

”Det var toppen med en dubbelkapsel. Perfekt läge och rent och fräscht. Trevlig personal”

• JR Inn Sapporo Gästbetyg: 8

”Läget nära stationen”

• ”Hotellet var mycket vackert designat och kändes nytt och fräscht. Hotellet var i ett centralt och populärt område i Sapporo med många bra restauranter och affärer. Man kunde gå under tak och i det underjordiska galleriet hela vägen från tågstationen. Rummet var vackert designat och kändes väldigt rent.”

• THE KNOT SAPPORO Gästbetyg: 8,7

”Sköna sängar, otroligt trevlig personal och bra läge”

• JR Inn Sapporo Gästbetyg: 8

”Läget och trevlig personal”

• JR Inn Sapporo Kita 2 Jo Gästbetyg: 8,6

”Läget, private bath, frukosten”

• ”Den renoverade delen var mycket bra! Bra frukost.”

• ”Ganska små rum men bra läge nära Sapporo station, centrum, Sapporo TV Tower, affärer och restauranger. Det finns flera JR hotell nära varandra så det gäller att hitta rätt.”

De 30 bästa hotellen i Sapporo