2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen: Hokkaido
  4. Hotelbeoordelingen Sapporo
Japan Sapporo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• KOKO HOTEL Sapporo Odori Beoordelingsscore: 8,3

“Perfecte locatie om bij te komen van je jetlag en sapporo the verkennen.”

• HOTEL MYSTAYS PREMIER Sapporo Park Beoordelingsscore: 8,2

“De Onsen/spa was heerlijk. We hebben een wasje kunnen draaien en er heerlijk kunnen eten.”

• Hotel Ten to Ten Beoordelingsscore: 8,5

“Schone kamers en dichtbij het station”

• Sapporo View Hotel Odori Park Beoordelingsscore: 8,1

“Ontbijt was super. Heel veel verschillende gerechten en heel erg lekker.”

• hotel androoms Sapporo Susukino Beoordelingsscore: 8,4

“- Relatief goedkoop voor wat je ervoor krijgt - Badkameraccessoires - Locatie voor eet- en drinkgelegenheden en park”

• Sapporo Prince Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van een heel hoog niveau. Het personeel is zeer vriendelijk en service gericht, wat je ook vraagt ze willen het voor je regelen. De kamers zijn ruim en schoon. Het hotel ligt net buiten het centrum, dat is prettig qua drukte.”

• HOTEL WHEAT WACCA Beoordelingsscore: 8,8

“Indeling en comfort”

• WISE OWL HOSTELS SAPPORO Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie is perfect, alles is dichtbij of makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Ook ligt het hostel net buiten susukino, dus hoef je niet langs de eventuele touts om binnen te komen. Er zijn leuke bars in de buurt, die ook aangeraden werden in de lobby. Ik heb er geen gebruik van gemaakt, maar je kan ook een WhatsApp groep in om met andere gasten wat af te spreken. Kamers zijn mooi en schoon en faciliteiten zijn goed. Ik heb genoten van mijn verblijf en zal zeker terugkomen als ik ooit weer naar Sapporo zal gaan.”

• KOKO HOTEL Sapporo Odori Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie dichtbij de bruisende binnenstad. Moderne inrichting en vriendelijke personeel. Het was fijn dat er wasmachines beneden aanwezig waren. Kamer was ruim en alles schoon.”

De 30 beste hotels in Sapporo