2. Hotelanmeldelser for Japan
  3. Hotelanmeldelser for Ishikawa
  4. Hotelanmeldelser for Kanazawa
Japan Kanazawa Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Mitsui Garden Hotel Kanazawa Point fra anmeldelser: 8,7

"Fantastisk onsen-område på øverste etage med udsigt over by og grønne træer. Vi oplevede at vi ofte var de eneste deroppe. Stort og lækkert værelse med flot udsigt over byen. Dejlige senge og fint badeværelse. Stor værdi for pengene."

• HOTEL AMANEK Kanazawa Point fra anmeldelser: 8,7

"Meget central i forhold til de ting vi gerne ville se"

• Ryokan Karasawa Point fra anmeldelser: 8,5

"Venligt personale og hyggelig lille Onsen. Smukt og rent værelse, men en fornemmelse af ægte Ryokan. Stedet har været meget flot for år tilbage."

• Kaname Inn Tatemachi Point fra anmeldelser: 8,9

"Fantastisk personale som virkelig gjorde alt for at hjælpe både med at booke restauranter samt når vores næste hotel blev afbooket af Booking.com. God central placering, fin størrelse på værelset og gode faciliteter! Tagterassen fik vi ikke udnyttet siden vejret var lidt koldt."

• Onyado Nono Kanazawa Point fra anmeldelser: 8,9

"Virkelig overdådig morgenmad der er det bedste morgenmads buffet vi oplevet i Japan"

• the square hotel KANAZAWA Point fra anmeldelser: 8,6

"New and Modern"

• the square hotel KANAZAWA Point fra anmeldelser: 8,6

"Badet på toppen"

• Tokyu Stay Kanazawa Point fra anmeldelser: 8,7

"Dejligt værelse med lille køkkenafdeling. God morgenbuffet. Venligt personale"

• Ryokan Yamamuro Point fra anmeldelser: 9,3

"Meget venligt og hjælpsomt personale. Vores søn blev syg med hoste og let feber. Personalet gjorde en stor indsats med at hjælpe med at finde en læge, der kunne tjekke ham. Det var heldigvis ikke alvorligt."

De 30 bedste hoteller i Kanazawa