2. Hotellrecensioner JPN
  3. Hotellrecensioner Yamanashi
  4. Hotellrecensioner Fujikawaguchiko
Japan Fujikawaguchiko Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Allt var topp! Magiskt utsikt över fuji från rummet (både från balkong/säng), sköna futonmadrasser och jättefluffigt täcke. Traditionellt japanskt rum, superfint och stort rum!! Största vi haft under vår 3 veckors resa i Japan. Vi sov som kungar! Vi bokade rummet med egen toalett så det var skönt men de gemensamma toaletterna ute i korridoren såg också bra ut. Hotellet hade även en fin takterass som man får klättra ut på genom ett fönster, perfekt för soluppgång/solnedgång om man vill komma lite högre upp än från sin egna balkong. Gratis kaffe bjöd de också på dygnet runt! Hotellet är på gångavstånd (med backpackerryggsäck) från tågstationen. Prisvärt! Supernöjd!”

• Dot Hostel&Bar 富士山 Gästbetyg: 8,4

”Väldigt trevlig och fräsch lokal. Bara någon minut från en jätte fin utsikt över sjön och Mt.Fuji”

• Royal Hotel Kawaguchiko Gästbetyg: 7,1

”Fin miljö.”

• Motosu Phoenix Hotel Gästbetyg: 7,9

”Bra badmöjligheter, varma och kalla poler, varm ute att bada i på morgionen då det ångade häftigt. Tvagningsfacilitet (klasiskt japanskt). Nära till sjön (en kort promenad förbi en camping). Fantastisk spännade bufeé både till middag och till frukost, typisk Japansk.”

• Akaishi Ryokan Gästbetyg: 8,4

”Riktig Japnaks frukost”