3. Hotelbeoordelingen: Lombardije

Fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen

Top

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Onpersoonlijk hotel met mooie spa op loop afstand van dorp.
    • Junior Suite met Terras

Eten was niet bijzonder, openingstijden van het zwembad en weinig extra’s op je kamer zoals koffie machine of waterkoker.

Spa en zwembad

• Beoordeeld op: 12 maart 2023

aangenaaam verblijf en voor herhaling indien aan de keuken gewerkt wordt
    • Junior Suite met Terras

porties waren ok maar eten was ondermaats voor een 4* hotel- geen smaak - koud - eentonig- geen organisatie in de zaal

mooi gerenoveerd hotel- top wellness met groot zwembad -taxidienst naar de piste - vriendelijk personeel-prachtige junior suite met infrarood cabine

• Beoordeeld op: 8 februari 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen

avondeten was zeker geen 4 sterren niveau, ontbijt wel uitstekend!

• Beoordeeld op: 19 april 2022

top verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig , nieuw !

• Beoordeeld op: 21 december 2022

Dit was de laatste keer Bucaneve. Er zijn hotels genoeg in Livigno.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Daarentegen het avondmaal was niet ok .het buffet was altijd hetzelfde van groenten en vlees , het hoofdgerecht was nooit warm en onvoldoende voor een volwassen persoon , dessert was meermaals verdwenen of opzij gezet voor bepaalde personen en werd niet bijgevuld , wij zijn in Januari 2022 ook in Bucaneve geweest en nu voor de vijfde maal ,we kregen weeral een verouderde kamer met zeer kleine badkamer waar je amper kon bewegen onze vrienden kregen een nieuwe kamer desondanks onze kamer duurder was

Het ontbijt was ok alles was aanwezig .

• Beoordeeld op: 19 december 2022

Teleurstellend, mooi hotel maar jammer dat de keuken zo amateuristisch beheerd wordt.
    • Junior Suite met Terras

We hadden een junior suite geboekt, deze viel zowel qua formaat, ligging en accommodatie erg tegen: - een erg kleine kamer en badkamer, de naam suite niet waardig - gelegen naast de ski room en lift, alle dagen lawaai - uitzicht op de blinde muur van de garage - 3 dagen moeten aandringen bij de receptie vooraleer de mini-frigo in werking gesteld werd - WC bril in de badkamer was geel van de urine (zie foto) Ontbijt: - open vanaf 7:30u, maar om 7:45u was alles al leeg en werd er nauwelijks of niet aangevuld - warm water voor thee was op en werd aangevuld met koud water - op een ochtend om 7:30u ijskoude koffie in de percolator, bij de bediening gemeld en de percolator werd gewoon aangezet, koude opgewarmde koffie in plaats van verse koffie dus, dan maar latte machiato besteld, helaas was ook deze koud! Diner: - keuze uit 4 primi en 4 secondi, helaas was er wel elke avond 1 of meerdere gerechten niet meer beschikbaar, volgens het personeel omdat ze met verse producten werken, dat is fijn maar er moet wel voldoende voor iedereen zijn - de porties waren echt klein en je gaat totaal niet met een gevuld gevoel van tafel, als hoofdschotel kregen we bijvoorbeeld 1 sneedje aubergine in combinatie met 1 sneedje tomaat of een mini steak dunner dan 0,5cm met 10 frietjes (zie foto's) - het dessert in buffet vorm stond al klaar vanaf de start van het diner, en was bijgevolg al volledig geplunderd voor we nog maar aan de antipasti en voorgerecht konden beginnen Skipas: - Deze is in het hele gebied gratis voor de door ons geboekte periode in december, wat ook op de skipas aangegeven stond - 6 giorni free (zie foto), helaas werd er door het hotel toch 105€ per persoon aangerekend voor de skipas Al deze punten aangekaart bij de receptie, maar kregen we te horen dat wij de enige klanten zijn met klachten, helaas hoorden we bij de ons omringende tafels dezelfde commentaar over het eten.

Mooi gerenoveerd hotel met mooie spa, binnen- en buitenzwembad. Overdekte parking op het domein. s morgens prima shuttle dienst naar de verschillende liften, s middags terug moet met de bus maar die stopt vlakbij het hotel.

• Beoordeeld op: 19 december 2022

Heel mooi hotel met prima service enkel de keuken was niet op 4*niveau. Het vriendelijke personeel 👍
    • Junior Suite met Terras

Verschillende plateau’s die slechts sporadisch werden opgevuld,ontbreken van tassen, koudde koffie, koffie uit een percolator staat absoluut niet in een 4* hotel. Het diner was een ramp. A la carte. Maar als je kwam eten om 19h45 was al een deel niet meer beschikbaar. Laat de mensen s’morgens kiezen wat ze wil’en eten en het probleem is opgelost. Op 7 dagen ook altijd dezelfde antipasta.een beetje variatie zou leuk zijn

Mvr Bianca,die je met de glimlach een espresso of machiatto bezorgde Aanbod van broodjes en croissantjes . Lekkere wijntjes beschikbaar

• Beoordeeld op: 23 januari 2022

heel goed hotel, het was dan ook de 3de maal maar viel enorm tegen met het voorval in de eetzaal....
    • Junior Suite met Terras

leuke tafel tot er naast ons een 8 tal personen kwamen waarvan 2 die roken. we hebben dat ook gemeld en kregen een ander tafeltje naast de keukendeur die constant open en toe ging, niet leuk, wij werden dus gestraft omdat we gemeld hadden dat er naast onze tafel gerookt werd. Nochtans was er nog plaats genoeg in de eetzaal......

ontbijt was zeer lekker en heel veel keuze

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 5 februari 2023