3. Hotelbeoordelingen: Sicilië

Gebaseerd op 4 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Prachtige B&B, midden in Militello
    • Luxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Midden in het centrum en centraal gelegen ten opzichte van het feest van de cactusvruchten, de “Sagra de Ficodindia” (2e weekend van oktober)vonden we deze Bed&Breakfast. Een warm welkom viel ons ten deel. Naar onze wensen m.b.t. het ontbijt werd geïnformeerd. De kamer aan de achterkant keek uit over het landschap. Er was een koelkast met water, een ruime slaap- en badkamer en een balkonnetje waar je kon zitten. Meestal kun je ook bij de B&B parkeren, alleen in dit feestweekend niet. Gelukkig was er op een paar honderd meter afstand voldoende parkeergelegenheid. Het ontbijt was persoonlijk en overvloedig in de prachtige ontbijtruimte in het keldergewelf van de B&B.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

FANTASTISCHE ACCOMODATIE
    • Luxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

NIETS

De host was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Heeft ons ook allerlei goede suggesties gegeven. De kamer was uitmuntend, voorzien van een fantastische badkamer, volledig nieuw. De kamer was in een historisch gebouw met nostalgisch balkon en ruim met hele goede bedden. De b&b had ook een privé parkeerplaats en is gelegen in een rustig steegje vlakbij het centrum. Een zekere aanrader. Net zoals Mitello zelf.

• Beoordeeld op: 8 september 2021

Prima verblijf !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Centraal gelegen bij uitgaansgebied. Gastheer spreekt goed Engels en heel aardig . Mooie ontbijtzaal en goed ontbijt. Ruim appartement op begane grond met twee slaapkamers en was/doucheruimte