3. Beoordelingen vakantiewoningen: Sicilië

#745 van de 1.110 vakantiewoningen in Syracuse

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Uitstekend.

Geen eigen parkeerplaats.

Locatie is perfect. Fijn appartement met alles erop en eraan. Twee gescheiden kamers. Kwartiertje lopen naar Ortigia. Vlakbij busstation, heel handig.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Fijne locatie met genoeg ruimte en mogelijkheden.
    • Studio Appartement

De keuken en badkamer/wc kon wat schoner..

De ruimte, en de gelegenheid om te koken en te wassen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2023

Prima appartment 10 min lopen tot Ortigia
    • Studio

in de slaapkamer gaat er een raam na het toilet en ook na het appartement ernaast. Dus als er snachts iemand het licht in de badkamer aan doet of bij het naast gelegen appartement dan is de hele slaapkamer verlicht. Dat vonden wij heel vervelend.

2 airco’s in het appartement. 1 in de slaapkamer en 1 in de rest van de ruimte. Ook het wasrek op het balkon was handig! Parkeren kan gratis rondom het appartement. Zoet ontbijt met goede koffie was aan de overkant.

• Beoordeeld op: 1 juni 2023

Centraal en ruim
    • Loft

Douche liep niet goed door

Ruim appartement met goede faciliteiten. Ontbijt bestond uit een Italiaans ontbijt in een nabij gelegen locatie. Centraal waardoor Syracuse lopend bekeken kon worden.

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Siracuse
    • Studio Appartement

Het appartement was schoon, goed bed en goede douche . Maar moet wel opgefrist worden. We missen haakjes om spullen op te hangen, deur kast scharnier kapot, wasmachine maakt heel veel herrie.

Wij verbleven in appartement Apollo, wat betekent dat je op de begane grond aan de andere kant van het gebouw slaapt. Een eigen ingang hebt, en als je slecht ter been bent voor de deur kunt uitstappen. Smalle straatjes waar je doorheen moet, wij hebben goed kunnen parkeren in de buurt. De ligging is fijn ten op zichte van alle bezienswaardigheden. Het appartement heeft wel een opfrisbeurt nodig. De WiFi deed het eerst niet goed, uiteindelijk is het gelukt om te verbinden en daarna geen problemen meer gehad met de WiFi.

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

• Loft

Appartement was licht en schoon, leuke indeling. Ligging was perfect, op loopafstand van Ortigia, de historische stad, maar ook voor het archeologisch park

• Beoordeeld op: 3 juli 2022

• Loft

Hooguit hele smalle steeg waar je moeilijk met auto voor de deur kon uitladen.

De locatie lag heel.centraal t.o.v. het centrum (10 min lopen) en de opgraving. We hadden met 2 stellen een appartement op de begane grond, heel ruim, met een vide waar een tweepersoonsbed stond, en een gemeenschappelijke kamer met bedbank. Het hele pand zag er fantastisch mooi uit, kort geleden gerenoveerd. Het steegje zag er wat rommelig uit, parkeren was even zoeken maar kon gratis, maar de buurt was uiteindelijk prima.

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

• Deluxe Appartement

Wij hadden zelf gehoopt dat strand dichterbij was, nu toch 20 minuutjes met de auto. het strand vlakbij de stad bleek een privé strand te zijn..

lokatie is in een rustige autoloze straat. We konden de auto prima gratis parkeren in de omliggende straten. ontbijt was niet in het gebouw maar bij een tentje op de hoek(konden het daar opeten of mee nemen) Vanaf de lokatie was het 15 minuutjes lopen naar het centrum met veel restaurantjes en gezelligheid. begeleiding in de vragen die we hadden was de behandeling snel en effectief.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Veel op aan te merken!
    • Studio

Er kan geen raam open worden gezet, alleen de deur die op de straat uitkomt. De bedden en handdoeken zijn niet verschoond, dit mag je wel verwachten als je drie nachten blijft. Het bed kraakte ontzettend! De douche liep niet goed door. De badkamer is voor een groot deel afgewerkt met leisteen. Hoewel mooi, heeft deze steen scherpe randen waar ik me aan heb gesneden. Daarnaast geeft deze steen zwarte korreltjes af, en is hij lastig schoon te maken. Handdoekhangers vielen uit elkaar. Kastjes sluiten niet meer goed. Er was te weinig toiletpapier, en dit is dus niet aangevuld.

De ligging was goed, op loopafstand van Ortigia, het aangelegen straatje erg rustig. Veel ruimte in het appartement. Stille airco.

• Beoordeeld op: 20 februari 2023

Voldoende
    • Appartement met Terras

De accomodatie was in verfraaiing, waardoor er niet veel andere gasten waren en de receptie niet open was, toen we aankwamen. Het geheel ziet er een beetje uitgeleefd uit en de lift werkt niet altijd gratis ( nooit meegemaakt!) ook de buurt van het station is niet erg aantrekkelijk alhoewel niet gevaarlijk. Wel vlakbiij het station en niet ver van het oude centrum.

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

• Deluxe Appartement