2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Llombardia
  4. Opinions d'hotels de Tremezzo
Itàlia Tremezzo Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Bel Sit Puntuació: 8,3

"La situació amb vistes al llac de Como,la comoditat dels llits i coixins,la cuina i el lavabo estàn reformats,li convindria canviar el mobiliari de les habitacions però tot molt correcte,a l’amfitrió el vam veure al moment de donar-nos les claus,no ens va cobrar ni la taxa turística,molt millor per nosaltres"

• Villa Lina Puntuació: 9,8

"Tot. L'entorn, el confort i el gust amb que està tot posat. L'amabilitat dels amfitrions. Fantastic."

• Villa Lina Puntuació: 9,8

"La ubicació, la decoració, la netedat, però sobretot l’amabilitat i el bon fer dels anfitrions. 100% recomanable"

• Albergo Villa Edy Puntuació: 8,3

"La ubicacio."

• Hotel Bazzoni Puntuació: 7,6

"M'ha agradat la ubicacio"

• Hotel La Perla Puntuació: 9,4

"És un hotel petit de 20 habitacions portat per una família. Tots són molt amables i miren perquè et sentis còmode. L'habitació és ample, amb un llit còmode i tres coixins perquè escollís el que et va millor. El bany és correcte. Tot molt net. L'esmorzar és correcte també. Per anar a qualsevol lloc has d'agafar el cotxe. Amb cotxe estàs a prop del poble i del moll per agafar el ferri. Per aparcar a l'hotel no hem tingut cap problema, té aparcament propi. No totes les habitacions donen al llac, així que si en vols una ho has d'especificar quan la reservis. La piscina és petita, però n'hi ha prou. Serveixen dinar i sopar senzill tots els dies menys dimarts. És un lloc molt tranquil, no molesten altres habitacions. Per la nit no sents a ningú. Son rigurosos amb les mesures COVID."

Els 30 millors hotels de Tremezzo