3. Hotelbeoordelingen: Emilia-Romagna
  4. Hotelbeoordelingen Riccione
Italië Riccione Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Trampolines Suite Hotel Beoordelingsscore: 9,1

“La gente simpatica alla reception”

• Hotel De La Ville Beoordelingsscore: 8,2

“Bij het ontbijt was er een ruime keuze. Badkamer was ok, locatie aan treinroute was minder.”

• Hotel 21 Riccione Beoordelingsscore: 7,9

“We hadden geboekt voor Hotel 21 maar om een onbekende redenen moesten we gaan slapen in Hotel Tosi… Het personeel kon er nietswaardig doen ,als ik toch iets positiefs moet zeggen het ontbijt was top”

• Hotel 21 Riccione Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijk en behulpzaam personeel.Het ontbijt was top”

• “goede ligging,vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Hotel Baltic Riccione-Fronte Mare Beoordelingsscore: 8,1

“Ligging aan de boulevard, vriendelijk personeel.Mooie kamer met goede bedden en heerlijke douche.Met een kleine koelkast.Het ontbijt was goed, voldoende keuze waaronder vers fruit en yoghurt.”

• “Prachtig plekje direct aan zee. Veel goede restaurants op loopafstand. Erg goed en uitgebreid ontbijt. Parking aanwezig op enige afstand vh hotel, lastig te vinden en erg krap. Interieur is niet het meest hippe maar erg schoon en alles is aanwezig.”

• Hotel Carmen Beoordelingsscore: 9

“Gezellig en comfortabel familie hotel. De vader en zijn zonen waren heel vriendelijk. Ik mocht heerlijk uitslapen en kreeg ook de sleutel van het hotel mee , zodat ik ook 's nachts zelf naar binnen kon. De ligging is ideaal op een steenworp afstand van het strand en privé parkeergelegenheid.”

De 30 beste hotels in Riccione