3. Hotelbeoordelingen: Apulië
  4. Hotelbeoordelingen Pulsano
Italië Pulsano Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Antica Casina B&B di Charme Beoordelingsscore: 9,7

“We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse Ivana en haar zoon Giovanni. Na eerst een kopje koffie met zelfgebakken patisserie met haar gedronken te hebben werden we naar onze kamer/verblijf gebracht. Een zeer romantisch en super mooie kamer met terras en een heuse tuin met citrusbomen🥰 Ivana is een top gastvrouw die je graag verwent met elke dag een zelfgemaakt ontbijt en de goede plekken en restaurants aanraadt om te bezoeken. Hier komen we zeker terug”

• Masseria Ella Beoordelingsscore: 9,2

“De kamer (op de 1e verdieping) was schoon en modern ingericht, wel erg klein. Het ontbijt is goed verzorgd en redelijk compleet. Helaas geen boter en warm water voor een kop thee. het water wat we kregen was lauw en komt vermoedelijk uit een koffiemachine en niet uit de waterkoker. Er is een leuk zwembadje bij en een hot-tub op de 1e verdieping. Aan achterzijde is er een kleine tuin met wat achterstallig onderhoud. Gewoon effe het gras maaien scheelt al veel. In de kamer is een kleine keukenopstand met wat spulletjes waar je eigenlijk weinig mee kan. Helaas geen waterkoker, wel een nespresso apparaatje. De gastvrijheid van de dame die het ontbijt doet is aandoenlijk, de verhuurder zelf zie je niet; alles communicatie is onpersoonlijk en gaat via de app. Eten kan je in het dorp doen bij de moderne pizzazaak aan de hoofdstraat: goede tent, aanrader!”

• Tenuta del Barco Beoordelingsscore: 8

“Lekker bed. Iedere dag schone handdoeken! Super vriendelijk personeel. In het bijzonder Giovanni! Hij was heel aardig. Maar iedereen was heel behulpzaam. Goed eten in het restaurant.”

• B&B Villa Dongiovanni Beoordelingsscore: 9,4

“De ligging, het uitzicht op de tuin, en het ontbijt”

• Nicolaus Prime Il Gabbiano Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Service”

• B&B Villa Dongiovanni Beoordelingsscore: 9,4

“De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de 2 dames (zussen)!”

• Le Terrazze B&B Beoordelingsscore: 8

“Schoon, goed bed, in centrum, zeer vriendelijke host”

• Jonium Hotel Residence Beoordelingsscore: 7,9

“Mooi weer, een zwembad, uitzicht op zee met een strand. Fijne kamer, vriendelijk personeel.”

• Jonium Hotel Residence Beoordelingsscore: 7,9

“De kamer”

• Casa Ulivo Beoordelingsscore: 9,8

“Ruime woning met uitstekende prijs kwaliteit verhouding, niet ver van het strand (4km)”

De 30 beste hotels in Pulsano