3. Hotelbeoordelingen: Veneto
  4. Hotelbeoordelingen Lido di Jesolo
Italië Lido di Jesolo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Orizzonte Beoordelingsscore: 8,4

“Super leuk hotel op een geweldige locatie. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.”

• Hotel Anthony Beoordelingsscore: 8,2

“- Vriendelijk personeel - Gratis gebruik van leenfietsen - Parkeren bij het hotel - Genoeg keuze bij het ontbijt, verschillende broodjes, beleg, yoghurt, etc. - Lido di Jesolo is een levendige plaats met een lange straat vol met winkels en restaurants. - Leuk om met de watertaxi vanaf Punta Sabbioni Venetië te bezoeken. Voor parkeren daar betaalden we €5,-. - Via Getyourtickets hadden wij een (groeps) gondelvaart met zanger geboekt. Dit was echt heel leuk om te doen. - Fijn zandstrand is voor de deur. Er zijn openbare douches en toiletten, maar je kan ook naar het hotel lopen. - Je krijgt een nummer aangewezen van een strandset (2 bedjes en parasol) waar je mag plaatsnemen op het strand. - Strandwacht aanwezig. - Wij hadden een kamer met balkon en uitzicht op de zee. - Grote kamer, met een grote kast voor je kleding etc. - Kleine strandtentjes vlakbij voor lunch en drinken. Tip: de pokebowls bij hotel Las Vegas (zit ernaast)”

• Hotel Orizzonte Beoordelingsscore: 8,4

“Onze vlucht was gecanceld helaas daarom kwamen we hier maar het was echt top heel blij dat we hier heen zijn gegaan, zijn erg goed geholpen door het personeel! Als je het Hotel uitloopt zit je zo aan het strand helemaal top dus zeker een aanrader”

• Luxor e Cairo The Beach Resort Beoordelingsscore: 8,1

“De gezellige tuin met zitjes! Het buiten kunnen eten met uitzicht op het zwembad en het strand!! Het mooie zwembad! Het strand voor het hotel! Gratis bedjes van,het hotel. Parkeren bij het hotel.”

• Hotel Canarie Beoordelingsscore: 8,9

“Netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne ontvangst.”

• Hotel Las Vegas Beoordelingsscore: 8,7

“Ligging en vriendelijk personeel”

• Hotel Mirafiori Beoordelingsscore: 8,7

“Supervriendelijk personeel.”

• Hotel Touring Beoordelingsscore: 8,5

“Schoon en comfortabel, niet te groot , alles aanwezig, ontzettend vriendelijk personeel”

• Hotel Nazionale Beoordelingsscore: 7,8

“Uitstekend ontbijt, goede prijs kwaliteit verhouding en het personeel was bijzonder vriendelijk. Zou een volgende weer dit hotel boeken voor een verblijf in Jeselo.”

• Dainese Apartments, Casa Ester Beoordelingsscore: 8,4

“David was super lief, en makkelijk bereikbaar. De ligging perfect, aan de grote winkelwandelstraat en het strand op 5 minuutjes lopen (voor ons niet belangrijk)”

De 30 beste hotels in Lido di Jesolo