3. Beoordelingen B&B en herberg: Lombardije
  4. Beoordelingen B&B en herberg Bergamo
Italië Bergamo Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Da Noi Due Beoordelingsscore: 9

“Locatie met parkeergelegenheid en zwembad!”

• Spazio San Marco Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was ruim voldoende. Uitgebreid. Vriendelijk personeel. Heel onthalend, je krijgt alle hulp die je nodig hebt.”

• Ilsanleonardo Beoordelingsscore: 9,1

“Het gehele verblijf was geweldig. De kamer is prachtig alsook de omgeving & de ligging. Alles op wandelafstand.”

• Fuori Porta House Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk onthaal, een mooie locatie vlak bij het treintje om naar het hoogste punt van Bergamo Città ALta te gaan (waar trouwens enkele goede restaurantjes gevestigd zijn), en hartelijke bediening aan de bar of op het terras. Meer moest dat voor ons niet zijn! We hebben alvast opnieuw gereserveerd voor oktober 2024... :-)”

• Foresteria Antica Bastia B&B Beoordelingsscore: 9,5

“Nog nooit in zo’n kraaknette B&B gelogeerd! De ontvangst was supervriendelijk. De kamers en badkamer zijn heel mooi ingericht. Alles is aanwezig. Tijdens het ontbijt buiten kan je genieten van een prachtig zicht! De B&B is gelegen in een heel rustig “groen” deel van de stad en toch ben je gemakkelijk in het hartje van de oude stad. De funiculare ligt op 10 min stappen. Wij raden deze plaats zeker aan! Bedankt aan de uitbaters voor ons fantastische verblijf.”

De 29 beste B&B's en herbergen in Bergamo

gebaseerd op 80.012 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com