2. Hotelanmeldelser for Italien
  4. Hotelanmeldelser for Acquaseria
Italien Acquaseria Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

"Roligt. Flot udsigt."

• Casa Polina Point fra anmeldelser: 9

"Lækker lejlighed, med perfekt beliggenhed"

• AnMa Cottages Sole Lago Point fra anmeldelser: 8,9

"Super romantisk indrettet feriebolig perfekt til 2 voksne - med den smukkeste udsigt over Como Søen og med skøn pool og et meget stille og fredeligt feriested - Ejerne af lejligheden fremsendte super info inden afrejsen både med boligen, kørselsvejledning samt masser at god info omkring stedet med restauranter, indkøbsmuligheder samt spændende steder der skulle besøges - Nem at checke ind da men får en tilsendt kode til nøgleskab - Et feriested der kun kan anbefales ..."

• Modern Lakefront 1-Bedroom Apartment Point fra anmeldelser: 9

"Rigtig fin lejlighed tæt på stranden"

• Solelago by Wonderful Italy Point fra anmeldelser: 7,4

"Terrassen."

• Lake View Apartments Point fra anmeldelser: 8,8

"Rigtig dejlig lejlighed, der manglede ikke noget, bortset fra en lille altan, men der hjalp, at der var store vinduer, der kunne åbnes, så man havde den gode udsigt"

• Solelago by Wonderful Italy Point fra anmeldelser: 7,4

"Udsigten over Comosøen. At der var opvaskemaskine. Balkon med udemøbler og god udsigt over søen. Fint med garage, dog var den lidt lille, men det gik."

• CHARMING APARTMENT LAKE FRONT Point fra anmeldelser: 9,2

"Beliggenheden var fantastisk. Der var adgang til lille privat strand. Lejligheden havde alt udstyr man kunne ønske sig, dog ingen aircondition."

• All'Ancora Point fra anmeldelser: 7,1

"God udsigt"

• Lake View Apartments Point fra anmeldelser: 8,8

"Fantastisk stor lejlighed, med opvaskemaskine og vaskemaskine. Der var alt hvad vi skulle bruge i køkkenet. Selv om vi ikke havde altan, var der store vinduer, så vi kunne sidde og få sol. Kunne se comosøen og bjergene fra vinduet, når vi sad og spiste morgenmad. Motocyklen kunne stå i en parkering kælder. Elevator fra kælder og til 2 sal hvor vi havde lejlighed. Stranden lå 3 min gang derfra."

De 20 bedste hoteller i Acquaseria