2. Hotellrecensioner ISR
  3. Hotellrecensioner Centrala distriktet
  4. Hotellrecensioner Netanya
Israel Netanya Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• King Solomon Hotel Gästbetyg: 5,8

”Allt var så fint och utsikten från balkong magisk!!!”

• ”I sak var rummet mycket bra, det jag tyckte bäst om var storleken på sovrummet och balkongen. Poolen var också mycket bra, lugnt och välstädat”

• Margoa Hotel Netanya Gästbetyg: 7,1

”Läget, personalen var bra. Trevlugt bemötande när vi kom. Dessutom att alltid fanns tillgång till kaffe/te”

• Margoa Hotel Netanya Gästbetyg: 7,1

”Vänlig personal och tjänstvillig. Sköna sängar Nära till stranden Varm dusch. Bra frukost”

• BELLE CHAMBRE CONFORTABLE Gästbetyg: 5,9

”Frukosten fick man tillaga själv. Jag hade ingen aning om att man skulle dela både toalett och duschutrymme med andra gäster och ägaren. Kändes otroligt öppet. Vidare sov värden i vardagsrummet. När jag gick upp och skulle tillaga frukosten låg han i angränsande utrymme och sov. Inte fräscht alls. Visst priset var lågt, men har man 3 stjärnor kräver jag och troligen alla andra mycket mer. Detta borde inte ha mer än -2 betyg.”

• Kikar Boutique Hotel Gästbetyg: 7,2

”Närheten till stranden”

• Kikar Boutique Hotel Gästbetyg: 7,2

”Läget nära stranden.”

• Q Village - Poleg Beach Gästbetyg: 5,2

”Läget - nära till Beachen.”

• Mizpe Yam Boutique Hotel Gästbetyg: 7,6

”Helt ok boende nära stranden. Gratis kaffe och te i lobbyn. Trevlig gemensam altan i lobbyn och jättebra sundeck på taken. Städningen var utmärkt! Jättebra att vi kunde checka in tidigt. Personalen som tog emot vid incheckningen var mycket trevlig.”

• Residence Beach Hotel Gästbetyg: 6

”terassen, läget, havsutsikten”