2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#4 van de 9 B&B's en herbergen in Candidasa

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Little Paradise❤️🙏👌
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Werkelijk een paradijsFantastisch om daar geweest te zijn, wij verbleven in het fantastische bamboo house, eigenlijk voor 1 nacht, maar konden gelukkig nog een nacht bijboeken. Heerlijk rustig en een stuk koeler in de bergen. Werkelijk een paradijs, en wat een fijn gezin, Putu en zijn familie verwelkomen je alsof je familie bent, heerlijk eten en wat zeker de moeite waard is, om bij de neef van Putu een houten lepel te maken met kokosnoot en bamboe, of kokosolie maken, of manden vlechten, ook daar een warm welkom en kennis mogen maken met zijn familie, deze neef maakt ook bamboe meubels en heeft meegeholpen aan het bamboe huis te bouwen👌👌 ook een kijkje kunnen nemen in de lokale Balinese keuken, met de vrouw van Putu 🙏🙏 Zeker de moeite waard om in deze kleine gemeenschap een paar dagen te blijven, Putu en zijn familie helpen overal mee ook kun je naar een waterval of rijstvelden, waar eigenlijk maar weinig toeristen zijn👌🙏

• Beoordeeld op: 24 oktober 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Wifi was oké, maar niet super. Werken met telkomsel en hotspot ging goed.

Prachtige ligging van de bamboo hut, ruime kamer , kleine keuken, koelkast, schoon,

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Perfect om tot rust te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Zo lieve mensen. Ga hierheen als je echt tot rust wil komen. Ze koken heerlijk eten. Zelfs savonds laat heb ik nog een bananenpannekoek gekregen wanneer ik erom vroeg. Een echte aanrader om hier te verblijven, in de midden van het bos.

• Beoordeeld op: 20 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

Er was geen water dispenser en het duurde enkele minuten voordat er warm water uit kwam. Op zich niet zo erg!

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. We werden echt ontvangen als gasten en de maaltijden waren heel lekker. De bananenpannenkoeken waren een topper! Ook de gevallen rijst 's avonds was een van de lekkerste die we de afgelopen twee weken hadden gegeten. We konden ter plaatse een scooter huren om de buurt te gaan ontdekken. Om onze tocht naar Lombok te regelen hebben we beroep gedaan op de gastheer die alles voor ons geregeld heeft. Alles was achteraf gezien ook goed geregeld.

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Heerlijk in de bush bush..
    • Standaard Tweepersoonskamer

Gordijnen en handdoek waren wat smoezelig. Maar ik kreeg meteen een nieuwe schone handdoek.

Het is een heerlijke plek eigenlijk in het oerwoud. Wij hadden een standaard kamer en dan heb je niet het bamboohouse. Dat vond ik achteraf wel jammer. De host is heel bereidwillig om met je mee te denken en regelt superfijn het vervoer voor je. Je zit namelijk echt buiten de bewoonde wereld. Hij regelde voor ons vervoer naar Candidasa en de dag erop vervoer naar het noorden van het eiland met onderweg bezoeken van allerlei attracties. Superfijn geregeld. En het eten was ook lekker en vers.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

Nice people and bamboo house
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

het bed met een te kleine klamboe was niet ideaal, daarnaast had het hele dorp goede waakhonden zeg maar 😁

De mensen waren erg lief en gastvrij, We hebben bij de fam verderop in de straat nog een rieten mandje gemaakt omdat ik het leuk vond om te zien hoe dat gemaakt wordt.

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Teleurstellend primitief
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het rook erg muf, het bed de handdoeken en de klamboe waren viezig. Er waren weinig faciliteiten enkel koffiepoeder en geen mokken thee lepels oid. De waterkoker past alleen boven in de stekker. Het was enorm gehorig, vanaf 5 uur half 6 gaan alle hanen en honden in het dorp aan of er is een harde ceremonie met veel muziek. Ook regende het de hele tijd wat een enorme herrie was. Het ontbijt was erg basic, niet bijzonder. De gastheer was erg aardig sprak redelijk Engels en deed zijn best om het maar ons zin te maken.

De beleving

• Beoordeeld op: 25 april 2023

prima
    • Standaard Tweepersoonskamer

ik sliep niet in een bamboo huis, maar een andere er naast. het was er schoon, maar niet heel comfortabel. vond het vooral jammer dat ik niet in het bamboo huis sliep.

de ruimte voor mezelf was prettig, de eigenaar van het huis was ook super vriendelijk en het was hygiënisch

• Beoordeeld op: 10 januari 2023

• Superior Familiekamer