2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#2 van de 714 B&B's en herbergen in Ubud

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Super
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Rit van hoofdweg naar verblijf is bergop en alleen lopend of met brommertje te bereiken. Eigenaar is altijd bereid om te halen of brengen. Niet echt een probleem maar wel beetje gedoe.

Gastvrijheid ten top. Mensen zijn supervriendelijk. Prachtig uitzicht op de rijstvelden. Heerlijke villa met mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 20 april 2024

Heerlijk verblijf met een fantastische host!!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

We kunnen niets bedenken.

Kidem Ubud Villas is gelegen buiten het drukke centrum van Ubud. Je geraakt er niet met de wagen maar gastheer Kidem brengt je naar de hoofdweg wanneer je wil. Kidem doet alles voor zijn gasten! Je kan gerust je uitstappen met hem plannen. Hij serveert je regelmatig super lekkere thee en verzorgt iedere ochtend een heerlijk ontbijt. We hebben geweldig goed geslapen in de villa, de natuurlijke geluiden moet je er bij nemen! Als we ooit terugkomen naar Ubud, gaan we zeker terug naar Kidem! He’s the best!!

• Beoordeeld op: 11 april 2024

• Villa met Uitzicht op de Tuin

Het huisje, de omgeving, het vriendelijke en behulpzame personeel die ons steeds op de scooter weg wilde brengen

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Magische plaats

Niks alles was perfect

Alles. De vriendelijkheid , het uitzicht , de kamer. Wij hadden een grote valies mee en dit ging perfect op de scooter. De lekkere versie koffie na een uitstap. Fantastisch verblijf. Een rustige plaats dichtbij het drukke Ubud. 20 minuutjes wandelen in de natuur en je bent bij Ubud. Ook het apenbos is op loopafstand. In het donker zwemmen onder de sterrenhemel met vuurvliegjes om je heen , het lekkere ontbijt. Wij komen zeker terug !

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

Zaaaaaalig
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Het warme welkom, de plek, de energie en de 'herbal tea' van Kidem

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Pareltje tussen de rijstvelden.
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Een pareltje, ca 1,2 km vanaf de hoofdstraat tussen de rijstvelden. Niet per auto bereikbaar. Je wordt met bagage opgehaald (scooter) en na het verblijf weer teruggebracht. 4 mooie zeer schone bungalows. Goed ontbijt. Gedurende de dag krijg je volop koffie en (kruiden)thee. Welkomstdrankje. Klein zwembad met ligbedden. Zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Niets is teveel.

• Beoordeeld op: 2 maart 2024

Geweldig!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Middenin de rijstvelden aan het leukste pad van Ubud

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

Heerlijk verblijf tussen de rijstvelden!!!

Niks, rien, nothing

Prachtig verblijf tussen de rijstvelden op een kwartiertje wandelen van het centrum van Ubud... De eigenaars waren fantastisch en hebben ons met open armen ontvangen! We hebben redelijk wat verblijven gehad op Bali maar dit stak er wel bovenuit alleen al door de pure rust en de eigenaars en hun personeel! Kidem, Wayan en hun crew doen echt alles voor je om er een onvergetelijke ervaring van te maken! Als we ooit terug in Ubud verblijven hebben we ons hotel alvast gevonden!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Hemel op aarde. Volstrekte rust met topbediening
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Rustig in de rijstvelden en toch centraal. Complete toeweiding van Kidem en echtgenote. Kraaknet.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

• Villa met Uitzicht op de Tuin

Een wisser in de badkamer om vloer droog te maken.

Gastvrijheid van kidem en zijn staf. Rustige locatie in prachtige omgeving. Fijn eigen terras met bank en tafel voor ontbijt en in de avond voor een balinese koffie of verse kruidenthee. Zeer ruime badkamer en genoeg opbergruimte voor de kleding. Minibar met complementary water. Kortom heerlijk verblijf.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Fantastisch!!!!!!!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Hele mooie schone, ruime bungalow middenin het rijstveld. Heerlijk zitje op de veranda waar je ook het ontbijt geserveerd krijgt.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Het beste verblijf op Bali met de vriendelijkste mensen die we hebben ontmoet!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Niks. We waren verdrietig dat we weer weg moesten.

De vriendelijkheid van Kidem en Wayan. Het zijn de liefste mensen die we hebben ontmoet op Bali! Super behulpzaam. Ze stonden altijd voor je klaar als je iets nodig had en gaven je een lift op de scooter naar de mainroad zonder dat je er naar hoefde te vragen. Onbeperkt kreeg je de heerlijkste thee die ze zelf maakten en het ontbijt is fan-tas-tisch. We hebben alles geprobeerd en elk gerecht was weer waanzinnig goed. De kamers zijn ruim opgezet, en de bedden en kussens slapen goddelijk. Alle huisjes hebben ze zelf!!! gemaakt en is typisch balinees. Je slaapt midden in de rijstvelden in een oase van rust. De staff van Kidem en Wayan (super vriendelijke meisjes die altijd een brede glimlach hadden en je ook overal mee wilde helpen) zorgden voor een schone kamer waar niks aan op te merken is. We boekten tijdens het verblijf een massage waarbij de masseuses bij je villa komen. Dit is echt een aanrader!!! Op de laatste dag checkten we al vroeg uit, maar het was geen probleem om het ontbijt al om 06:30 te serveren en ons daarna met de koffers weer naar de taxi te brengen. En last but not least: ik ben verliefd geworden op hun mini Husky genaamd Chu Chu. Elke keer bij thuiskomst werd je vriendelijk begroet door de kwispelende en enthousiaste hondje van Kidem en Wayan. We gaan iedereen en alles missen aan dit verblijf.

• Beoordeeld op: 6 september 2023

• Villa met Uitzicht op de Tuin

De gastheer, Kidem, is ontzettend vriendelijk. Hij denkt mee, biedt verschillende tours aan en laat je graag zijn eigen thee'tjes proeven gedurende de dag. De locatie is prachtig, maar een paar minuten op de scooter naar het centrum van Ubud, maar dan tussen de rijstvelden op een rustig plekje.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

• Villa met Uitzicht op de Tuin

De villa zit niet aan de normale weg, wat we al wisten, waardoor je moest lopen of met de scooter moest. Dit heeft ook wel weer zijn charmes omdat de weg ernaar toe erg mooi is.

De vriendelijkheid en communiceren van het personeel is echt perfect. De honden zijn heel lief en in de avond zie je ook nog eens vuurvliegjes. Het personeel staat dag en nacht voor je klaar en doen alles voor je. Ze hebben ons meermaals opgehaald, weggebracht en hebben uitstapjes voor ons geregeld. Alles was heel schoon en elke avond bij terugkomst werd er ook nog eens verse thee gemaakt. Al met al een van de beste ervaringen die ik heb mogen meemaken bij een verblijf!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Geweldig!!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Houd er rekening mee dat je een eindje moet lopen voordat je bij de villa’s bent. Voor ons geen probleem.

Super rustig gelegen met een top uitzicht. In de nacht zie je de vuurvliegjes in de rijstvelden. De villa was erg groot en schoon n het ontbijt was heel erg lekker (voor de pannenkoeken). Kidem stond altijd voor je klaar.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

• Villa met Uitzicht op de Tuin

Het was fantastisch! Prachtige lokatie, zeer vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt! Heel de dag door gratis koffie en thee. Totaal geen probleem om ons op de scooter naar het centrum te brengen.. En anders is het q5 minuten lopen naar de hoofdstraat, prima te doen.

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

Fantastisch🫶🏻

Dat we helaas maar 1 nachtje hebben kunnen boeken 🫶🏻

Wat een lieve mensen en een geweldig mooie accommodatie. De goedlachse scootermeisjes die je komen ophalen is al een geweldig begin van je booking. Ze rijden jou en de koffers via een pad naar de mooiste plek in Ubud. De kamer is erg romantisch en de douche is erg fijn. Ze maken s ochtends het lekkerste ontbijt voor je en maken verse thee. 10 out of 10!!

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Geweldig personeel , heel attent

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

Midden tussen de rijstvelden
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Wat een geweldige locatie! Wat een leuke villa! Wat een lieve mensen! We moesten even van de schrik bekomen omdat het ver afgelegen was van de weg, maar eenmaal gesetteld vonden we het geweldig! De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en doen veel voor je. Ze hebben ons bij de weg opgepikt en met koffers naar de villa gebracht op de brommer. En terug hetzelfde. Wij hebben een scooter gehuurd en waren prima scooters. Villa is mooi ingericht en prachtig uitzicht over de rijstvelden. Echt fantastisch! Alles heel schoon. Ontbijt heel goed en lekker. Dank voor de gastvrijheid!

• Beoordeeld op: 21 april 2023

Geweldig verblijf
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Niks , alleen handig om te weten dat je er alleen per scooter kan komen, de gastheer /vrouw komen je ook ophalen en dit gaat makkelijk

Prachtige locatie, geweldig personeel, mooie en schone villa, lekker ontbijt en heerlijke thee. Als je van rustgevende natuur geluiden geniet, moet je hier zijn

• Beoordeeld op: 11 april 2023

Het was een indrukwekkende belevenis!

Niets te bedenken.

We hebben nog nooit zo’n liefdevolle en zorgzame gastheer en gastvrouw meegemaakt bij een vakantie verblijf. En daarnaast was het personeel ook erg zorgzaam. Het was zo rustgevend door de natuur om de accommodatie heen. (continu waterval -en vogelgeluiden) De accommodatie was zo romantisch ingericht. Geweldig genoten!

• Beoordeeld op: 27 maart 2023

Ik vond het geweldig.
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

De locatie in de natuur, ‘s avonds kun je de vuurvliegjes vanaf je terras zien. de kamers zijn ook heel erg mooi.

• Beoordeeld op: 14 maart 2023

De plek de uitstekende service from Wayan en Yanik and Ari

• Beoordeeld op: 13 maart 2023

super vriendelijk en heerlijk relaxed
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

eerste gedachte dat je stuk moest lopen en er niet met de auto kon komen, maar goed geregeld met scooter

vriendelijke mensen heerlijke bedden en douche