2. Hotelbeoordelingen Indonesië
Indonesië Pemuteran Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Taman Sari Bali Resort and Spa Beoordelingsscore: 8,8

“De privé villa”

• Sumberkima Hill Retreat 2 Beoordelingsscore: 9,2

“De infinity zwembaden zijn adembenemend prachtig. Iets duurder eten dan andere restaurants in de omgeving maar dit proef je ook terug in de kwaliteit. In de omgeving kom je echt tot rust.”

• Kalyssa Beach Bungalows Beoordelingsscore: 9,6

“Top accommodatie: 100 m vanaf het strand, veel privacy bij de bungalows, mooi zwembad, vriendelijk personeel, goed ontbijt!”

• Sumberkima Hill Retreat 2 Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer schoon en groot verblijf met veel faciliteiten en twee eigen restaurants. De infinity pool biedt een prachtig uitzicht over de bergen waar je uren naar zou kunnen staren. Personeel is zeer behulpzaam. Als je een plek zoekt om te ontspannen, is dit zeker een aanrader.”

• Kalyssa Beach Bungalows Beoordelingsscore: 9,6

“Wat een top locatie!! De huisjes waren prachtig en het personeel enorm vriendelijk. Mijn vriend werd helaas ziek vanwege het dengue virus toen we hier verbleven. Het personeel heeft enorm hun best gedaan voor ons en op de achtergrond had ik veel contact met de eigenaar van Kalyssa Beach Bungalows. Het was ook geen probleem om nachten bij te boeken dus mijn vriend kon hier uitzieken. Hier zijn we enorm dankbaar voor!”

De 5 beste hotels in Pemuteran