2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Bali
  4. Hotelbeoordelingen Legian
Indonesië Legian Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Solia Legian Bali Beoordelingsscore: 8,2

“Trendy hotel in het bruisende Legian. Hele vriendelijke medewerkers, uitgebreid ontbijtbuffet, zwembad beneden en rooftop bubbelbad. Ruim opgezet complex. Fijne ruime kamers met heerlijk groot bed, dagelijks schoonmaak en vers water. Fijne ambiance!”

• Legian Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Locatie/ zeer goed restaurant en goed ontbijt”

• Baleka Resort & Spa Beoordelingsscore: 7,5

“Wij zijn hier eerder geweest toen was het goed, maar nu echt niet.slecht ontbijt,, kamers niet schoon, overal stofnesten,chagarijnig personeel Waar wij zaten tot 12 uur s,nachts muziek, afspraak pick-up service niet nagekomen. Al met al een tegen valler,”

• Fourteen Roses Boutique Hotel, Kuta Beoordelingsscore: 8,2

“Momenteel vindt er een grootschalige renovatie plaats van één van de gebouwen naast het zwembad wat voor weinig tot geen overlast zorgde en daarbij was het personeel wat er aan het werk was altijd vriendelijk tegen de gasten. Uitgebreid ontbijtbuffet!”

• Dewi Sri Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Fijne locatie”

• Puri Naga Beachfront Cottages Beoordelingsscore: 6,1

“Wij komen hier al jaren. Er verandert niets. Dat heeft voor en nadelen. Het hotel heeft in potentie alles.”

• Hotel NEO+ Kuta Legian by ASTON Beoordelingsscore: 7,9

“Goed hotel, vriendelijk personeel.”

• Dewi Sri Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Na vorig jaar hier te zijn geweest, en het ons goed bevallen was, dit jaar teruggekeerd, niets veranderd, alleen ontbijt iets uitgebreid, volgend jaar weer terug 😉”

De 30 beste hotels in Legian