2. Opinions d'hotels de Indonèsia
  3. Opinions d'hotels de East Java
  4. Opinions d'hotels de Bromo
Indonèsia Bromo Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Good Karma Guesthouse Puntuació: 6,2

"El personal atents i servicials. Hi ha cuina que et deixen utilitzar. Està molt ben ubicat per poder fer la visita al Bromo."

• Cahyo Homestay Bromo Puntuació: 7,9

"La situació és immillorable, just davant pots veure el mar de sorra i el volcà. El tracte ha sigut molt bo, atent en tot moment al que hem necessitat i la contractació del transport tant per recollir-nos a Probolinggo I portar-nos a Surabaya, com per l'excursió amb Jeep a veure la sortida del sol i el cràter del volcà. La dutxa tenia aigua calenta"

• Jiwa Jawa Resort Bromo Puntuació: 7,5

"Ubicació. Fotografies del lobby. Coleccions de estatues al jardi"

• Cahyo Homestay Bromo Puntuació: 7,9

"La dutxa d’aigua calenta en arribar no té preu. L’habitació és adequada per passar-hi una nit. Cap a les 2:30-3 es comença a sentir moviment per anar a veure la sortida de sol. Amb una hora i poc estàs al primer viewpoint i amb les indicacions que ens van donar a l’arribar va ser tot molt senzill, no cal anar amb tour. Gràcies!"

• Homestay Lereng Bromo Puntuació: 8,3

"Vam sopar molt bé al mateix allotjament. També vam haver de canviar de dia i ens van reubicar en una altra habitació pagant un extra. També ens van organitzar el transport per visita el Bromo i els mirador."

• Bromo Permai 1 Puntuació: 6,7

"La ubicació és immillorable."

• Good Karma Guesthouse Puntuació: 6,2

"La situació permet anar caminant al Bromo i és aprop dels miradors, per tornar-hi caminant"

• Gubuk Ndeso Homestay Puntuació: 8,5

"Les instalacions són amples, l'esmorzar és molt bo i tenen solucions per tot"

• Bromo Deddy Homestay Puntuació: 7,6

"És un lloc genial per passar una o dues nits per vsiitar el bromo. L'aigua calenta funciona i Deddy es molt amable! T'explica tot el que necessites i si vols, disposa de jeep per fer el Bromo. Si vols, pots anar caminant fins al cràter ja que està dins a Cemorolawang"

Els 10 millors hotels de Bromo