2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Bali
  4. Hotelbeoordelingen Amed
Indonesië Amed Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bali Dive Resort Amed Beoordelingsscore: 8,6

“Locatie was prima. Aan het strand met een zwembad en restaurantje. Eten was er fantastisch. De kamer was schoon en netjes en het personeel super vriendelijk.”

• Amed Cafe & Hotel Kebun Wayan Beoordelingsscore: 8,1

“De locatie aan zee, prachtig hotel met 2 zwembaden en groot dakterras. Heel vriendelijk personeel.”

• “Zeer vriendelijk personeel. Je kan er ontbijten, lunchen en dinneren met een prachtig zicht op het zwembad en de zee. De kamers zijn tip top in orde. Doordat we extra bijboekten zijn we 2 keer veranderd van kamer, wat ons het extraatje gaf om van 3 totaal verschillende kamers gebruik te maken. Deze waren allemaal met een prachtig uitzicht. Heel lekker eten. Zelfs stoofvlees gemaakt met Balinees bier! Ook het duikcentrum Bali Reef Divers is een absoluute aanrader. De manager spreekt oa ook Nederlands wat de communicatie gemakkelijk maakte voor ons. De divers van het duikcentrum hebben ons fantastische duiken bezorgd. Wij waren steeds met ons twee en een diver, dus dit voelde echt aan als privé duiken. Zeer professioneel!”

De 20 beste hotels in Amed