2. Hotelbeoordelingen Hongarije
  3. Hotelbeoordelingen: Pest
  4. Hotelbeoordelingen Szentendre
Hongarije Szentendre Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Zöldház magánszállás Beoordelingsscore: 9,1

“Je hebt echt een hele woning ter beschikking. Het ligt echt aan de rand van het dorp. Je kunt meteen mooi de natuur in”

• Mathias Rex Beoordelingsscore: 8,7

“Fijne lokatie bij het centrum en met parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel.”

• Pelini - 1 Beoordelingsscore: 9,1

“Schoon, leuk ingericht, alles aanwezig.”

• Főtér Apartmanház Szentendre Beoordelingsscore: 9,1

“Ruim kamer. Midden in het centrum toch merk je niks van. Mooi gemeenschappelijk dakterras met uitzicht op de Donau”

• Zöldház magánszállás Beoordelingsscore: 9,1

“Ik heb het appartement in mijn eentje gehuurd en had niet verwacht dat ik dan ook de enige was die er zou zijn. Er was een keukentje aanwezig, een zithoek, een wasmachine met droogrek. Ik verbleef er maar twee nachten, maar het is zeer geschikt om er wat langer te verblijven. Het appartement ligt direct aan een natuurgebied. Het plan was om daar ook heerlijk te gaan wandelen, maar dat is helaas niet meer gelukt. Mocht ik nog eens terugkomen, dan hoop ik dat zeker te gaan doen. Toen ik terugkwam van een dagje weg was er een probleem met het hek dat niet wilde openen met het afstandsbedieninkje. Ik heb toen bij de verhuurders aangebeld en de man ging het meteen verhelpen en nodigde mij ondertussen uit om binnen te komen waar ik door zijn vrouw verwelkomd werd met een kopje thee. De verhuurders waren ontzettend vriendelijk.”

• Mathias Rex Beoordelingsscore: 8,7

“De locatie en vriendelijk personeel en privé parking”

• Centrum Panzió Beoordelingsscore: 8,6

“Het hotel ligt aan de boulevard.”

• Dunakavics XIII Apartman Beoordelingsscore: 9,5

“er was geen ontbijt.”

• “De Panzió 100 vonden wij uitstekend: rustig, comfortabel, goed ontbijt, aardige gastheer/vrouw. Schuin tegenover is er een uitstekende Csarda (restaurant) met heel goed en authentisch Hongaars eten, vlak aan de Donau met vriendelijk personeel. Wij konden er met een NLse betaalpas betalen.”

• Horváth Fogadó Panzió Beoordelingsscore: 8,6

“Ontvangst: super lieve mensen”

De 15 beste hotels in Szentendre