2. Hotellrecensioner CRO
  3. Recensioner för semesterboenden i Istrien
  4. Recensioner för semesterboenden i Poreč
Kroatien Poreč Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Apartmani Popović Gästbetyg: 9,1

”Lägenheten var fräsch och prisvärd och hade allt vi förväntade oss. Ägarna var supertrevliga och bjöd hem oss. Vi fick också låna cyklar gratis.”

• Apartmani Bernarda Gästbetyg: 9,7

”Ett enastående boende I den lilla byn Draçćevac 7 km från Poreć centrum. Här bor du lugnt och tyst i en fantastisk miljö. Vi bodde fyra nätter i lägenheten på andra våningen som hade 2 sovrum kök, badrum och en balkong med tak och utsikt över olivlundar. Det fanns också en sittgrupp ute på en liten terass vid ingången.Lägenheten var otroligt välstädad allt i nyskick och den var mycket välutrustad. Det stora sovrummet hade skön säng, om något hård och en känsla av lyx. Värdfamiljen var otroligt vänliga och ville verkligen att du skulle få en bra vistelse där vi blev bjudna på tomater som man odlat själv. Parkering möjlig på gården med en stängd järngrind. Fick låna en fjärrkontroll så att vi lätt kunde öppna och stänga från bilen. Vi älskade den här platsen och är så glada för att vi valde ett boende utanför city i Poreć. Vi kan varmt rekommendera detta boende till andra.”

• Apartment Vesna Kandlerova Gästbetyg: 8,9

”Mycket fin lägenhet i ett vanligt bostadshus mitt i stan. Nära till det mesta och en fantastisk havsutsikt med kvällssol. Lägenheten är mycket välutrustad och vi saknade ingenting. Vi kommer gärna tillbaka!”

De 30 bästa semesterboendena i Poreč

baserat på 55 020 recensioner av semesterboenden på Booking.com