3. Beoordelingen vakantiewoningen: Attica

11 Agathonos Βυσσης 15 και Αγαθωνος 11, Athene, 10551, Griekenland

#501 van de 5.592 vakantiewoningen in Athene

Gebaseerd op 48 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Top verblijf op een top lokatie
    • Superior Suite met Kingsize Bed

Niet zozeer een tegenvaller, maar voor de 6 personen die mogelijk zijn op die kamer is de ruimte in de kamer en de badkamer krap. Wij waren gezin met 5, ging prima. Maar met 'vreemden' zou ik het niet aanraden voor 3 stellen of zo.

Mooie nieuwe kamers op een top lokatie. Echt alles op loopafstand, geen openbaar vervoer of taxi nodig. Vriendelijk ontvangst. Elke dag werd de kamer even opgeruimd. We zaten op 5e verdieping met 2 balkons, echt heerlijk om tussen al het wandelen en de activiteiten door even te lezen of gewoon te genieten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2024

Propere kamer, sympathieke medewerkers en goede locatie. Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt pas mogelijk vanaf 8u30, hierdoor bij het vertrek geen ontbijt kunnen nuttigen. Wel deed de medewerkster moeite om de avond voordien iets te voorzien.

Perfecte locatie, vlakbij de metro en goede bereikbaarheid naar alle bezienswaardigheden. Receptie medewerkster met late dienst was super vriendelijk, doet moeite om te helpen en geeft perfecte tips naar restaurants e.d. toe.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel veel lawaai in de avond en nacht.

Mooie kamer, dicht bij bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Heel vlotte stay.
    • Superior Driepersoonskamer

Supervlot onthaal, kamers perfect in orde.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Perfecte Citytrip
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Het hotel heeft een moderne uitstraling en heeft alle benodigde comfort en wordt gerund door enthousiaste, jonge, sociale mensen, die zeer trots zijn op het stad en altijd bereid om te helpen en te adviseren. Het ontbijt wordt geserveerd op een externe lokatie om de hoek bij het hotel. Het ontbijt is eerder basic en kan wat meer variatie gebruiken, maar is prima om de dag te beginnen. Vanaf de lokatie kan je het historisch centrum makkelijk bezoeken.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Super locatie, mooie prijs, ruime kamer
    • Superior Driepersoonskamer

Super locatie vlakbij alles. Mooie ruime kamers met een goede douche en WC. Goede airconditioning. Vriendelijk personeel. Goede Wifi. Goede prijs.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Alles is te voet bereikbaar
    • Superior Suite met Kingsize Bed

In het hartje van Athene met terras heerlijk

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

In één woord GEWELDIG
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het kleinschalige en het uiterst vriendelijk ontvangst en begeleiding. Ook het ontbijt om de hoek op straat was een heerlijke start van onze dag

• Beoordeeld op: 1 april 2023

Top locatie in Athene
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

supervriendelijke en persoonlijke ontvangst, ideale ligging en gewoonweg perfect!

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

Topverblijf op toplocatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gastheer was een verademing! Alex was er steeds als we iets nodig hadden, stond steeds klaar met tips voor bezienswaardigheden, restaurants, nam telkens tijd voor een praatje wanneer we elkaar tegen het lijf liepen aan de balie,... . Communicatie verliep erg vlot! We kregen de dag voor aankomst zelfs een bericht dat hij onze kamer upgrade omdat deze ruimer was. We konden onze bagage ter plaatse laten, terwijl we pas later op de dag onze vlucht moesten halen. Kamer was ruim, proper en voorzien van alle gemakken (koelkast, kluisje, toiletartikelen, koffiefaciliteiten,..). Ze werd ook dagelijks gepoetst. Alles tiptop in orde!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2022

• Superior Driepersoonskamer

Heel vriendelijk personeel in het bijzonder Alex. Stond altijd klaar voor de nodige info. Tevens mooie ligging en kamer was ruim voor 3 personen. Alles was perfect.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2022

• Deluxe Vierpersoonskamer

Niets. Enige wat ons opviel is dat door de keuze van de raambekleding het erg vroeg licht was in de kamer. Maar niets dat een slaapmasker niet oplost.

Prima (superschoon) hotel, op een toplocatie. Alle interessante dingen zijn lopend te bereiken. De host was heel aardig en behulpzaam. Veel goede suggesties over de stad van hem ontvangen. Prima bed!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was simpel en niet zo uitgebreid. we kregen enkele broodjes en wat confituur en choco. we misten wat fruit of yoghurt. personeel is wel super vriendelijk en attent.

goede locatie en vlotte communicatie met de host. kamer was klein maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. goede locatie op 5 minuten stappen van metro station.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

prima voor een verblijf van een paar dagen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen balkon of dak terras. uitzicht op verpauperde gebouwen

lekker kort bij het centrum en het metro station; kamer was prima en gastheer was zeer behulpzaam met eerlijke tips en aanbevelingen

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

Fantastische uitvals basis voor Athene

geen negatieve punten

Zeer schoon. bijzonder vriendelijk en behulpzame medewerker. Goede tips voor eten.

• Beoordeeld op: 27 mei 2022

• Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt was slecht. Geen kaas, geen jus d orange. Alleen koffie, marmelade en pasta voor op toast en een ei. Was niet in hotel maar 1 straat verderop. In een straat waar gewerkt werd. Harde geluiden zoals boren en snoeiwerkzaamheden tijdens het ontbijt.

De hotelkamer was prima, mooie douche. Helaas aan de straatzijde. Raam sluit niet goed waardoor er heel veel geluid en herrie was. Slecht kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Helemaal top!

Locatie en comfort

• Beoordeeld op: 27 april 2022

• Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt wordt niet in het hotel geserveerd maar in een pizza restaurant om de hoek. Dat is niet erg maar het onbijt was erg matig.

Fijn hotel met uitstekende kwaliteit prijs verhouding en zeer vriendelijke gastheer. Heel goed gelegen voor het bezichtigen van Athene. Netjes, Fijne douche, zelf check in ging vlot.

• Beoordeeld op: 27 april 2022

top locatie top appartement top eigenaar

niets

centrale ligging, ruim appartement, perfect voor gezin, 2 balkons, ontbijt bij café om de hoek.

• Beoordeeld op: 26 april 2022

• Superior Driepersoonskamer

fantastische ligging. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 april 2022

verblijf was top! als ik weer naar Athene ga zou ik zo weer zelfde verblijf boeken.

geen minpunten

locatie perfect voor citytrip. Host Alex was super vriendelijk en gaf goede informatie over bezienswaardigheden, vervoer, restaurants etc.

• Beoordeeld op: 1 april 2022

Nvt tv

De super vriendelijke eigenaar van het hotel en de locatie . Alles op loopafstand, zelfs voor een 70 jarige.

• Beoordeeld op: 9 maart 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleinschalig hotel op een toplocatie. Alex, de eigenaar is ruim aanwezig en altijd bereid om advies en tips te geven. Ik was op reis met mijn tienerdochter. Haar eerste reactie toen we de kamer binnen kwamen: het ruikt hier zo fris. De kamer was inderdaad extreem proper. Ook groter dan ik van de meeste stadshotels gewend ben. Het ontbijt was in een kleine pizzeria om de hoek. Wij hebben dit niet als een minpuntje ervaren. Verder was het assortiment ook voldoende. Leuk weetje, de pizzeria bleek van Alex zijn ouders te zijn. Voor ons is dit hotel op alle vlakken zeker een aanrader. Ook de vers gemaakte pasta in de pizzeria van de ouders is een aanrader. Indien we nog eens naar Athene zouden komen zullen we niet twijfelen over het hotel!

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 26 februari 2022

Gastvrij en topservice
    • Superior Driepersoonskamer

Het hotel ligt op een goede plek in een erg leuk wijkje. De prijs-kwaliteit verhouding was erg goed. Eigenaar Alex was erg aardig en belangstellend en super behulpzaam. Omdat wij een late vlucht hadden mochten we na het uitchecken nog gebruik maken van een andere hotelkamer om te rusten en douchen. Topservice en een echte aanrader.

Verbleven in februari 2022