3. Hotelbeoordelingen: Chania

#16 van de 128 hotels in Chania

• Beoordeeld op: 19 juni 2022

Een fijne ervaring!
    • Eenpersoonskamer

Zeer attente gastvrouw. Mooie, nette en grote kamer inclusief een fles water en een fles witte wijn. Er waren ook slippers en een badjas aanwezig. Ik had een prachtig uitzicht op de stad. Inbegrepen was ook een lekker ontbijt dat op het terras met zicht op de stad werd geserveerd. Lidl vlakbij. 35 minuten wandelen tot aan de oude haven. Aanbevolen!

• Beoordeeld op: 19 november 2021

Heel aangenaam!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het bed vonden wij net iets te hard en spijtig genoeg is de baan waar het hotel gelegen is wel redelijk druk waardoor je op terras last hebt van het geluid. Al bij al bleef het een zeer goede ervaring en zouden wij het aanraden, vooral als het voor een periode is van 2 à 3 dagen. !! Kleine tip is om het hotel rechtstreeks te contacteren want wij waren toch ontevreden wanneer we hoorden dat bookings meer dan 25 euro per nacht extra aanrekende !!

De service die je in dit hotel krijgt overtrof onze verwachtingen. De eigenaars maken je verblijf zo aangenaam mogelijk en bieden ook een gratis transfer van en naar het vliegveld. Ook belde zij een agentschap op zodat we een auto konden huren en kreeg ze een goede prijs voor ons. De auto werd tot aan het hotel gebracht en we mochten hem aan het vliegveld gewoon achterlaten. Het ontbijt was altijd lekker, vers en lokaal, alleen niet zo uitgebreid. Tips, een kaart van de omgeving, mooie plaatsen, zelfs zonnecreme, niets was teveel gevraagd. Je hebt ook de nodige voorzieningen op wandelafstand (supermarkt, een restaurant), wel heb je een auto nodig gezien je wat buiten de stad gelegen bent. Dit is natuurlijk de rede dat je zo'n fijn panoramisch zicht hebt bij het opstaan.

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee