3. Hotelbeoordelingen: Attica

ΣΠΥΡΟΥ ΔΟΝΤΑ 3, Athene, 11742, Griekenland

#464 van de 464 hotels in Athene

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

• Standaard Tweepersoonskamer

Gehorig. Om 7.30 wakker door schoonmaakpersoneel.

Locatie, schoon, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2023

Mooie kamer op top locatie.
    • Studio met Eigen Terras

Het ontbijt is een soort van delivery service die een kleine kartonnen box brengt. Die vonden we allebei iets minder. Maar nog steeds oke. Je moet elke dag voor 19.00 je keuze voor de dag erna doorgeven bij de receptie of via mail. Je hebt ongeveer 6 keuzes met eitjes, vers sapje, kleine broodjes, jam, honing, yoghurt, fruit, ... Deze worden, naar keuze, geleverd om 07.30, 08.30, 09.30 of 10.30. Hotel zelf heeft geen restaurant of buffet.

De locatie was perfect, net om de hoek van leuke straat met restaurantjes en barretjes en winkeltjes, vlak bij de Acropolis en het museum. Mooie schone kamers met airco en heel aardig personeel. wij hadden kamer 10, dit is de bovenste kamer, met een heel groot terras met zicht op het Parthenon. Deze kamer heeft een aparte keuken met koelkast, tafel met twee stoelen

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

• Appartement

De locatie vlakbij Plaka en het Acropolis museum. Leuke buurt met veel restaurants. Aardige hosts.

• Beoordeeld op: 29 december 2022

Zeer goed, maar kies voor een kamer aan de achterzijde!
    • Economy Tweepersoonskamer

Hotel ligt in een zijstraat van een drukke weg. Wij verbleven in kamer nr. 1 straatkant. Er was veel lawaai door het drukke verkeer omdat de vensters slecht geïsoleerd zijn. Bovendien werd er aan de overzijde van het hotel een gebouw gerestaureerd wat ook zorgde voor geluidsoverlast. Uiteraard is dit dan wel tijdelijk. Kan je een kamer achteraan bemachtigen, aarzel dan niet.

Uitstekende ligging op 3 minuten te voet van het Acropolis museum en metrostation. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 november 2022

Prachtig verblijf met ideale ligging voor top prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Kamer op gelijkvloers met geluidshinder van druk verkeer. En douche van andere kamer hoorbaar. Allebei storend, maar niet onoverkomelijk.

Topligging, zeer vriendelijk personeel, kamer en badkamer uitstekend in orde met dagelijks perfect onderhoud. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 18 september 2022

Geweldig hotel met centrale locatie
    • Appartement

Soms wel lawaai komende van de gang of naburige kamers (als ze een douche namen bijvoorbeeld hoor je het water stromen). Enkel een lift voor bagage. Geen probleem voor ons aangezien we op de eerste verdieping verbleven, maar misschien wel in gedachten houden als je hoger gelogeerd bent.

Centrale locatie, naast Acropolis en de levendige buurt Plaka. Desondanks, geen last van het geluid van de straat. Dicht bij metrostation Acropoli. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlotte en stipte ontbijtservice (zeker coronaproof!), maar na een paar dagen wat eentonig op sommige vlakken. Snelle wifi en airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 5 november 2021

• Standaard Tweepersoonskamer

Niets, behalve dan de eerste indruk als je aankomt met de taxi, maar zoals beschreven valt dat uiteindelijk reuze mee.

Als je met de taxi aan komt rijden heb je niet direct het idee dat de locatie heel fijn is. Het is net om de hoek van een drukke weg, waar veel herrie vandaan komt, maar eenmaal binnen heb je daar helemaal geen last van. Toch zit je heel dichtbij het toeristische deel van de stad, met op paar minuten lopen prima restaurants en dichtbij de Akropolis en de gezellige wijk Plaka. Fantastisch mooie kamer, luxe badkamer, heerlijk bed. Bijzonder vriendelijk ontvangst ook. Echt een aanrader om Athene te verkennen.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 19 september 2021

• Economy Tweepersoonskamer

We werden tijdens de nacht ineens wakker gemaakt omdat er mensen in onze kamer waren geraakt. Wij waren hierdoor in shock aangezien we dit niet veilig vinden dat iedereen dan zomaar in onze kamer geraakt. Blijkbaar hadden de volgende klanten de code al ontvangen, waardoor ze al toegang hadden om 2u snachts om onze kamer te betreden. Het personeel heeft hier vrij relax op gereageerd… dit kan echt niet dat mensen zomaar in je kamer kunnen komen… we hebben hier dan ook geen compensatie voor gekregen. Ontbijt was teleurstellend.

Propere kamer en erg goede bedden! Qua locatie top, vlakbij Acropolis.

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

• Beoordeeld op: 1 mei 2024