2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Peloponnes
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Kalamata
Grækenland Kalamata Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• "Hyggelig lejlighed centralt placeret ved torvet, tæt på indkøb og bybusser. Stor dejlig terrasse med udsigt over bjergene."

• Linas Home - Kalamata Mediterranean Villas Point fra anmeldelser: 9,7

"Ugeneret beliggenhed, midt i byen, med mulighed for udendørsophold og spa. Grønne omgivelser. Gratis parkering. Gode senge. Flere gode lejlighedsfaciliteter, strygejern etc. Godt drikkevand i hanerne. Hurtig respons af ejer ved henvendelser. Hyggeligt personale."

• Villy's Comfort Zone Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"Skønt og behageligt overnatningssted med dejlig have. Fremstår luksuriøst og lækkert."

• "Ligger super centralt. Der er flotte altaner med massere af sol. Værten svarer hurtigt og er super flink og imødekommende. Vi kommer helt sikkert igen."

• D. Apartments Point fra anmeldelser: 9,5

"Dejlig moderne og meget funktionel indrettet lejlighed med alt hvad man behøver også til et længere ophold. Lejligheden er gennemrenoveret i høj standard. Køkken er meget veludstyret. Stort og lækkert badeværelse med en kæmpe brusekabine. Lejligheden er indrettet med behagelig sofagruppe. Der er god information om steder at besøge, gode strande m.v. Der var kaffe, frugt, kage og meget mere til os. En kasse med alt fra plaster, myggespray, smertestillende piller kondomer og meget mere var også tilgængelig. Intet manglede. Værtinden er meget charmerende og hjælpsom og altid tilgængelig. Vi kommer meget gerne igen"

• Petrichor Point fra anmeldelser: 9,4

"Hotellet var intimt, med kun 6 værelser, og alting i umiddelbar nærhed. Personalet fik mig til at føle mig velkommen - som at overnatte hos en ven."

De 30 bedste ferieboliger i Kalamata

baseret på 21.711 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com