2. Hotellrecensioner UK

4,0
    Otillfredsställande
    • Soloresenär
    • Dubbelrum

Som svensk måste jag säga att frukosten verkligen var i snålaste laget! Jag har inte så stora krav men ägg och rökt skinka borde vara ett måste på hotell - dessutom var osten som en "balk" i ett plasthölje som var jättesvårt öppna. Sedan skulle man försöka applicera osten på smörgåsen .... löjligt dåligt. Fick göra bitar med bordskniven och försöka sprida ....

Läget räddas av att det finns en station inom 100 meter.

Bodde här september 2023

• Recenserades: 7 augusti 2023

5,0
    Acceptabelt
    • Dubbelrum

Frukostplatsen var dåligt organiserad (omöjligt att komma åt saker när det var flera där samtidigt) och dåligt utbud. Inga glutenfria alternativ.

Rummet och städning var bra.

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 25 juli 2023

4,0
    Otillfredsställande
    • Dubbelrum

Luktade mat i hela hotellet, rummet luktade extremt mycket pepparmintsrengöringsmedel

Nära till tunnelbanan och affär

Bodde här maj 2023

• Recenserades: 18 juni 2023

1,0
    Inget jag rekommenderar
    • Familj med yngre barn
    • Dubbelrum

Fläkten fungerade knappt, ac fanns inte. Duschen gick knappt att slå på, slitna kranar. Otroligt mycket trafik som hördes in trots att vårt rum inte låg ut mot gatan. Efter en konsert så blev vi hänvisade till fel tåg av personalen på tågtrafik. Detta resulterade i att vi blev avsläppta på engelska landsbygden, kl. 23 på kvällen med min dotter. Ringer hotellet som är otroligt otrevliga och inte vill hjälpa till att beställa någon taxi åt oss. Kunde inte hjälpa oss relaterat till att dom behövde ha postkoden, räckte inte med ortsnamnet och att man var vid järnvägsstationen. Resultatet blev att vi fick sitta 1 timma i mörkret och vänta på sista tåget. Detta upprepas flertalet gånger. Bland annat när vi skulle hem och behövde få med frukostbox så gick inte det att ordna.

Åkte tillsammans med min dotter. ett otrevligare hotell får man leta efter😠! Fanns en tjej som SVT duktig på att vara serviceminded, men det var väl det enda positiva!

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 22 juni 2022

3,0
    Dagen vi anlände till hotellet var det väldigt varmt ute ( +30 grader varmt). Luftkonditioneringen i rummet var trasig s
    • Dubbelrum

För varmt i rummen. Personalen är inte villiga att hjälpa dig på en gång. Man behöver tjata mycket för att få en lösning.

Hotellets var nära kollektivtrafik.

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 28 augusti 2021