2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner Storlondon
  4. Hotellrecensioner London
Storbritannien London Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Bästa servicen!! Personalen var helt fantastisk. Mycket god frukost. Inredningen, färgsättningen super snyggt. Rekommenderar varmt detta hotell.”

• Royal Park Hotel Gästbetyg: 7

”Trevlig personal och bra läge, nära tunnelbana, mataffär, restauranger och cafeer.”

• Sonder Camden Road Gästbetyg: 8

”Rent och Fräsch och mycket trevlig personal och det ligger ett jättebra frukostställe 150 m från hotellet”

• 55 by Le Mirage Gästbetyg: 8,4

”Trevlig personal och väldigt hjälpsamma. Hissen va urfunktion under vår vistelse men personalen hjälpte med att bära upp våra väskor. Stort, fint och välstädat rum. Allt i minikylen va gratis vilket är ett stort plus då det oftast är så himla dyrt. Skön säng. Hotellet ligger precis vid en lugn gata men ändå väldigt nära till flera restauranger och andra butiker.”

• Epsilon Hotel Gästbetyg: 7,3

”enkelheten av outcheckning”

• Lancaster Gate Hotel Gästbetyg: 7,8

”Fantastiskt bra läge, lätt åtkomligt med underground, nära Hyde Park. Lugnt och tyst på rummen, Frukosten var helt ok, verkar som man går in för en nyttigare frukost med frukt, yoghurt, mussli.”

• Riu Plaza London Victoria Gästbetyg: 8,4

”Läget i London för de aktiviteter som vi ville göra.”

• Tavistock Hotel Gästbetyg: 7,6

”All personal var mycket trevliga. Frukosten var ok, men inte mer. Gott kaffe.”