2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Lothian
  4. Hotelbeoordelingen Edinburgh
Verenigd Koninkrijk Edinburgh Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Cumberland Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie was perfect te bereiken met het openbaar vervoer. Old town was een half uurtje wandelen dus top. We waren hier een nachtje om de reis vanaf de Highlands terug te maken richting het vliegveld. Voor een nachtje prima. Staff was ook erg vriendelijk”

• “Vriendelijke ontvangst door gastheer Aaron die altijd ter beschikking was. Ruime rustige kamer met eigen badkamer. Single bedden. Gemeenschappelijke keuken waar écht alles ter beschikking was: huisraad, 2 fornuizen, 3 microgolfovens, waterkoker, wasmachine, droger, 2 broodroosters,... We konden er ons eigen potje koken en het opeten in de lobby. Voortuintje met een bank om op te zitten. Supermarkt (Coop) om de hoek, restaurants in de onmiddellijke omgeving.”

• Hotel Ceilidh-Donia Beoordelingsscore: 9,4

“Het welkom van de eigenaar, het mooie uitzicht vanaf de kamer (Arthurs Seat) en het heerlijke ontbijt.”

• Hotel Ceilidh-Donia Beoordelingsscore: 9,4

“In rustige wijk zonder verkeersoverlast. Uitstekende busverbindingen. Een zeer vriendelijke beheerdersstel.”

• Grassmarket Hotel Beoordelingsscore: 8

“Erg vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Virgin Hotels Edinburgh Beoordelingsscore: 8,9

“Nagenoeg alles. De bar, de bibliotheek, het terras... veel plekken in het hotel om even te relaxen. Hotel kamer was prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. De ligging van het hotel direct in het centrum is ideaal voor een lang weekend Edinburgh verkennen.”

• Kildonan Lodge Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“Het bed was fantastisch, beste hotel bed ooit, zelfs beter dan mijn bed thuis. Prachtig interieur. Jammer dat ik maar twee nachtjes bleef slapen.”

• The Baxter Hostel Beoordelingsscore: 7,4

“Knus, erg vriendelijk personeel”