2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Accomodatie erg basic

Locatie

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Prima plek om de stad te verkennen
    • Driepersoonskamer

Fijne ruime kamer en eigen parkeerplek achter accommodatie

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats niet meteen duidelijk gemaakt. In de straat is wel gratis parkeren, maar vaak vol. Aan de overkant van de straat komt je auto onder de hars van de bomen! Mis wel een algemene ruimte waar je kunt zitten en andere gasten ontmoeten of even wat drinken en lezen enzo. Op je kamer zit je dan toch niet zo gemakkelijk.

Nette kamer en prima douche e. d. Handig systeem om receptie-loos te kunnen werken. WiFi ook prima.

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

• Familiekamer (4 Volwassenen)

De parkeer plaats van de accommodatie is lastig te vinden. Zowel de voorkant als achterkant zijn niet heel zichtbaar gemaakt voor gasten. Het raam kon aan de bovenkant niet echt fatsoenlijk dicht en als je de onderkant een klein beetje open wilde hebben zakte het steeds naar beneden. Na de 1e dag kreeg ik een mail van de manager of alles goed was, ik wilde via mail antwoorden maar kreeg de melding dat de mail niet aan kon komen omdat het geen bestaand mailadres was. Omdat het geen storende factoren waren maar zo gelaten. Het gebouw is wel heel gehorig, ook hebben we behalve de huishoudelijk medewerkers op vrijdag geen ander personeel gezien. Ondanks bovenstaande hebben wij een verder prima verblijf gehad, het is toch alleen maar geweest om te slapen.

De accomodatie is qua openbaar vervoer prettig gelegen. Kamer was ruim en schoon. Het in en uit checken gaat door middel van en sleutel kluisje dat relatief makkelijk in gebruik is. We waren er wat eerder en mochten van het huishoudelijk personeel even gebruik maken van de algemene toilet inchecken kon nog niet wat logisch is, aangezien wijzelf te vroeg waren.

• Beoordeeld op: 17 april 2023

• Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamer was aan herstelling toe en veel te warm

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

Redelijk hotel. Ga hier niet terug naar toe,en zal het anderen niet adviseren.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor deze prijs had ik een ruimere kamer en grotere badkamer verwacht. Een kamer een nacht bijboeken kostte veel moeite,terwijl booking .com aangaf dat er voldoende plaats was??

We werden vriendelijk ontvangen. Badkamer erg klein.Bed was redelijk

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hele eenvoudige kamer. Een schemerlamp je , stond ergens op de grond. Geen badmat, douche spekglad.Weinig ruimte voor bagage. Geen zitje. Raam ging héél moeilijk open. Bijna geen ventilatie.

Rustige buurt en vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 9 september 2022

We kwamen om te slapen en daar was het een goede plek voor
    • Driepersoonskamer

We hebben geen enkel persoonlijk contact gehad. In- en uitchecken moest met gemailde instructies. Geen bezetting van balie, geen huishoudelijke zaken gezien

Dat er op mijn klacht meteen gereageerd werd. Het was op loopafstand van stadscentrum en winkels, maar ook ov was zeer goed aanwezig

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Voldoende
    • Familiekamer met Douche

Geen echte receptie. Geen kluisje . Er werd niet elke dag schoongemaakt en als ze wel schoonmaakte was het maar een deel

Aparte ingang

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

was prima voor een nacht

luidruchtig

gratis parkeren

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Hotel waarvan prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding zijn.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sleutel via een code, die we niet gekregen hadden. onze kamer was niet schoongemaakt, is gelukkig snel opgelost. Minimale kamer en douche voor een pittige prijs. wij zaten in een gebouwtje naast het hotel, sfeerloos.

schone kamer en hele goede bedden

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

Eigenlijk alles.

De bedden waren als een harde plank, je voelde de veren in je rug prikken. De verticale lamellen klepperde alle kanten op bij een open raam. Er was maar 1 lamp en geen bedlampjes. Locatie wel prima in Leith-Edinburgh. Geen ontbijt terwijl het wel een hotel was. Geen lift.

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

• Familiekamer (4 Volwassenen)

Er is geen contact geweest met enig medewerkers en overige gasten waren luid aanwezig. De accomedatie is wat is wat verouderd.

Het hotel lag dichtbij de busstop waardoor je snel naar het centrum kon. Hygiëne was goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

• Familiekamer (4 Volwassenen)

De toilet lekte en de douche was oud en vervallen

De kamer was super ruim met grote bedden

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

Voldoende

Opfrissen nodig

• Beoordeeld op: 20 april 2022

Schone, kleine kamer niet ver van het centrum
    • Eenpersoonskamer

Erg klein voor de prijs. Beetje gehorig.

de locatie

• Beoordeeld op: 9 april 2022

Handig voor loop afstand van de stad
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Was geen tapijt in die bad kamer. Ze konden een instructie geven van atracties in de buurt en de WIFI doet zeer slecht in de kamer

Het is perfect om van de hotel naar de stad te lopen. De reviews hier zijn laag. De plek is best goed voor die peice. Mensen zijn super aardig. Ik kon mijn koffer achter laten na uit chekken.

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Slecht
    • Familiekamer (5 personen)

Erg vieze kamer, slechte bedden, vieze douche met geen of bijna geen water, schimmel in de douche, geen water meer om de wc door te spoelen. Geen personeel gezien, alles ging via de chat of bellen. Na klacht werd kamer schoongemaakt. Bedden en handdoeken waren schoon. Hele andere kamer dan op de foto. Met kitchenette werd de magnetron in de kledingkast bedoeld.

De locatie

• Beoordeeld op: 24 oktober 2023

Een grote teleurstelling!
    • Familiekamer (5 personen)

Er waren allerlei gebreken aan de kamer waarvan de meest vervelende was dat er geen warm water was, niet in de douche en niet bij de wastafel. We hebben tijdens ons verblijf dus niet kunnen douchen. Er is geen personeel fysiek aanwezig in het hotel, dus je moet bellen als er iets is. Ik heb 5 keer gebeld en elke keer werd beloofd dat het gemaakt zou worden, maar dat gebeurde niet. Een grote teleurstelling! Ik heb om een refund gevraagd zowel bij Park View House als bij Booking, maar heb van beide partijen niets gehoord. Wat een slechte service!

De locatie van het hotel was goed aan een park. Je bent zo in de stad.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Geen aanrader
    • Familiekamer (5 personen)

De kamer zelf (familiekamer, 5-persoons) klopte totaal niet qua prijs-kwaliteitverhouding. - de vloerbedekking was golvend en hier zaten duidelijke vlekken in - het laminaat in de badkamer was niet goed gelegd, er zaten grote openingen tussen de platen; - het matras van het tweepersoonsbed was helemaal doorgelegen. Er zat geen enkele vering meer in. De andere drie matrassen waren redelijk, maar eveneens aan vervanging toe; - de kitranden van de douche waren erg beschimmeld. De douchecabine was groot, maar zag er niet onderhouden uit. - het slot in de deur was duidelijk aan vervanging toe; - de vlotter van het toilet was stuk, hierdoor hoorde je constant het water doorlopen, wat een dusdanig hard geluid was, dat wij dit als erg storend hebben ervaren; - de kamer zag er in zijn geheel niet schoon uit. De plinten boven het bed waren stoffig, er zaten vieze vlekken op de lampenkappen, etc. We hebben met de manager gesproken over het feit dat we niet tevreden waren over deze kamer en enkel het matras en de vlotter aangegeven. Dit was al reden genoeg om ons een andere kamer te geven. De tweede kamer zag er al een stuk beter uit dan de eerste kamer, maar ook hier waren best wel wat verbeterpunten. - de douche werkte niet en was niet schoon. De douchekop en de kitranden waren beschimmeld. - de afwerking in totaal was slecht.

De locatie is goed, de bus- en tramhalte liggen op loopafstand, waardoor het centrum goed bereikbaar is.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Ver onder onze verwachtingen, locatie is goed, stad is prachtig.
    • Familiekamer (5 personen)

We hadden het geluk dat ik van tevoren had gekeken (via maps) waar we de auto konden parkeren, namelijk achter de accommodatie. De achterdeur van het hotel stond open, en we zijn zo naar binnen gegaan. Op zoek naar de receptie (die er niet is). Zo kwamen we bij de voordeur uit. Na het openen zaten hier een aantal mensen op het trapje te wachten (met wanhoop in hun ogen) omdat zij, net als wij, geen instructies hebben gekregen hoe binnen te komen. Binnen via vaste lijn, de receptie (lees call-center) gebeld, die toen alsnog de instructies doorstuurde voor het openen van de voordeur, en het verkrijgen van de sleutel van de kamer. Schimmel op de badkamer, alles schots en scheef, veel loslatend behang, bedden sliepen slecht, en muffe geur. Lijkt totaal niet op de foto's. Daarnaast sturen mail om geen negatieve recensies achter te laten. We wisten dat het een 3 sterren accommodatie was, maar voldeed niet aan onze verwachtingen van een drie sterren accommodatie.

De locatie, en uitzicht op het park. schoon beddengoed.

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Prima voor de prijs en het doel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche was niet zo geweldig. Slap straaltje.

In en uitchecken via sleutelkluisjes en duidelijke instructies vooraf. Werkt perfect. Verwacht geen luxe, wel super knus en mooie rustige plaats met perfecte aansluiting op OV.

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

schandalig
    • Driepersoonskamer

prijs- kwaliteit verhouding is helemaal uit balans. als je 120€ per nacht vraagt, verwacht je wel iets meer. schimmel en roest in de badkamer, muizen lok doosjes naast je bed, gaten en schuren in de muren, een van de bedden was net een hangmat kortom, hele erge achterstand in het onderhoud.

de locatie. bus en tramhalte op loop afstand

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

Goedgelegen, ruime slaapkamers, met uitzicht op het park
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

1. Er moet een dranger op de voordeur die naast mionze slaapkamer ligt en telkens, tot diep in de nacht en s ochtends vroeg met een enorme dreun dichtbiel als er iemand binnenkwam of wegging. 2. Er was een kleine mieren plaag.

De ruimte