3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur

#18 van de 53 hotels in Fréjus

7,5

7,5

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Het was prima voor de prijs wat je ervoor betaald.
    • Cottage met 1 Slaapkamer

De bijen aan de voordeur.

Handige voorzieningen op het park

• Beoordeeld op: 26 september 2023

• Cottage met 1 Slaapkamer

Het personeel. Zeer laks en totaal ongeïnteresseerd. Het huisjes was niet schoon toen we aankwamen. Toilet was gewoon vies.

Heerlijk zwembad. Ruime appartement. Goede airco

• Beoordeeld op: 25 juni 2022

Fantastische camping met een tropisch decor en grootse waterparken, huisjes zijn redelijk basic
    • Cottage met 1 Slaapkamer

De camping La Baume is pure luxe, echter de huisjes van La Palmaraie zijn basic. Van buiten zien ze er echt super sfeervol en Mediterraans uit, maar van binnen zijn ze redelijk goedkoop ingericht. Bij aankomst in ons huisje bleek het al enige tijd geleden te zijn dat er anderen in hadden verbleven. Toen we de stroom in het huisje activeerden sprong direct de verwarming op de slaapkamer aan en bleek de airco nog op standje verwarmen te staan. Niet iets waar je op zit te wachten half juni met temperaturen boven de 30 graden. Het huisje was redelijk schoon, maar her en der vonden we nog wel vieze hoekjes en diverse spinnenwebben die zich in de maanden voor ons bezoek hadden verzameld. In ons bastidon (vakantiehuisje) konden in principe zes mensen slapen. Wij waren met zijn tweeën en sliepen op de slaapkamer. Daar stond één tweepersoonsbed. Dat bed was vrij klein (ik schat 1,40m breed en 2,00m lang). De kamer zelf was ook niet veel groter dan dat. De andere vier bedden stonden in de woonkamer, een stapelbed en een slaapbank. Het tweepersoonsbed lag echter verschrikkelijk. Het matras was ontzettend hard, waardoor we er niet lekker hebben kunnen slapen. Bovendien moesten we voor het beddengoed extra betalen, 20 Euro per persoon per week. In je huisje staat een televisie. Wil je daar gebruik van maken? Dan moet je daar extra voor betalen. Vodafone heeft vrijwel geen netwerk op de camping. Even Whatsapp checken lukt dus bijna niet. De camping biedt ook internet aan. Wil je daar gebruik van maken? Dan moet je daar fors voor betalen. De eindschoonmaak kost 65 Euro, maar dat gebeurd enkel wanneer je daar zelf om vraagt. Ze gaan er vanuit dat je het huisje zelf schoon achterlaat. Dan kost je dat niets. Ook de borg van 610 Euro die bij aankomst op de creditcard werd gezet, kregen we gewoon terug bij het uitchecken.

Camping La Baume is écht een prachtige camping. Het gehele park staat vol met reusachtige palmbomen en vele mooi aangelegde tuinen. Dat zorgt er, in combinatie met de zon die hier altijd schijnt, voor dat je bij aankomst direct het vakantiegevoel hebt. Het park heeft twee grootse waterparken die voor de nodige verkoeling zorgen tijdens je vakantie. Beide zijn recentelijk voorzien van een aantal nieuwe waterglijbanen die allemaal de moeite waard zijn. Wij waren er in juni waardoor de camping nog maar voor 30% bezet was. Op dat moment waren er ruim voldoende ligbedden bij de beide waterparken. Ik kan mij voorstellen dat dat in het hoogseizoen (juli/augustus) anders is. Het water was heerlijk van temperatuur en de beide parken staan vol groen rondom het water, dus het is er zeer aangenaam vertoeven. Ik ben fan van deze waterparken! Voor de rest biedt het park een snackbar, een restaurant waar je voor een acceptabel bedrag heerlijk kunt eten, een verhuurpunt voor diverse vervoersmiddelen (fietsen, steps enzo) en een campingwinkel. Bij die laatste moet je overigens voor minimaal 5 Euro aan producten kopen wil je pinnen. Ik wilde elke ochtend een stokbrood halen, maar dat ging daardoor dus niet. Die waren namelijk maar 1,25 Euro. Ben je op zoek naar een actieve vakantie? Dan biedt het park diverse sportfaciliteiten, zoals een gym, tennisbanen, tafeltennis en een voetbalveld. Maar bij temperaturen van boven de 30 graden heb ik daar geen zin in. Het animatieprogramma is vooral gericht op kinderen. Aangezien wij met twee volwassenen waren hebben wij daar geen gebruik van gemaakt. Bovendien is het animatieprogramma in juli en augustus wat uitgebreider dan in de rustige maand juni. De locatie van de camping is overigens perfect. Je zit binnen enkele minuten in Frejus en daar vind je alles wat je nodig hebt. Vanuit Frejus kun je diverse toeristische attracties bezoeken in de omgeving (Monaco, Cannes, Saint Tropez, Gorges du Verdon), dus de locatie is perfect!

• Beoordeeld op: 20 juni 2022

• Cottage met 1 Slaapkamer

Eigenlijk was alles naar behoren en conform prijs. We hebben zelf cottage schoon gemaakt en zo 60 euro schoonmaak kosten uitgespaard.

Tuin vd cottage lekker schaduwrijk. Huisje prima, wel soms wat gehorig. Kussens bed slap. Veel faciliteiten op de camping. Waarschijnlijk in het hoogseizoen wel erg vol.

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Voor herhaling vatbaar!
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Er is weinig poetsmateriaal aanwezig in het huisje waardoor dit moeilijk werd om het huisje tiptop achter te laten, ook geen toilet-papier aanwezig om te starten

De locatie was ideaal, heel bereikbaar en makkelijk om de omliggende toeristische steden te bezoeken! het domein is zeer groot waardoor je nooit het gevoel hebt dat er 'te veel' mensen aanwezig zijn!

• Beoordeeld op: 16 september 2021

Heerlijk net park met alle voorzieningen op een goede locatie

Er viel niks tegen

Locatie is super!

• Beoordeeld op: 12 september 2021

Mooie locatie in bosrijke omgeving
    • Cottage met 1 Slaapkamer

Dat je lakens en handdoeken voor €40 bij moest kopen. Deze waren niet fris en schoon en om ze te wassen koste dat weer €5 exclusief wasmiddel.

De plek, erg mooi onder de bomen en groot.

• Beoordeeld op: 8 september 2021

Groot aangenaam domein.
    • Cottage met 1 Slaapkamer

De slaapbank was nogal klein, hard en vuil.

Het groene domein en de vele grote zwembaden.

• Beoordeeld op: 10 november 2023

• Cottage met 2 Slaapkamers

Jammere dat de lounge wat vroeg dicht ging 19.00 in deze periode. Ook geen winkeltje ofzo. Het bovengedeelte bedoel ik bij de huisjes. -De bank in de huisjes is wat oncomfortabel om daar lang op te zitten. -Kussens vd bedden zijn vrij zacht. -Misschien wat betere omheining.

Alles eigenlijk wel. Ook de 24/7 receptie/bewaking heel fijn. We zaten dichtbij zwembad. De huisjes waren echt heel leuk. Wij hadden 2 slaapkamers. Bedden waren oke. Huisdiervriendelijk Airco ijskoud. Geweldig zwembad met heerlijke bedden. Vrij rustig gezien zo'n groot park. Geen chaos Zeer genoten, komen vast en zeker terug

• Beoordeeld op: 26 september 2023

• Cottage met 1 Slaapkamer

18 september toegekomen en de camping was al in slaap(winter) modus. Ontbijt was zijn´prijs niet waard. Sluitingsuren veranderde met de dag door geschreven teksten op een karton. We zijn in het jaar 2023 en de wifi was nog betalend !! In de bar waren sommige dranken niet meer te verkrijgen alhoewel de camping tot einde september open is.

De gite zelf en de ligging tussen verschillende badsteden.

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

La Palmeraie nog een keer? Nee dank u!
    • Cottage met 1 Slaapkamer

Te klein bed, 140cm breed. Te dunne matrassen. Geen parasols bij zwembad. Kleuters met luiers om in zwembad. En vervolgens luiers in prullenpak naast jou ligbed bij t zwembad.

Eigen huisje te hebben zonder dat er al buren aanwezig waren

• Beoordeeld op: 25 september 2023

• Beoordeeld op: 24 september 2023