3. Hotelbeoordelingen: Elzas

2 Avenue du Rhin, 67000 Straatsburg, Frankrijk

#18 van de 89 hotels in Straatsburg

• Beoordeeld op: 6 juni 2024

• Kamer met Kingsize Bed

Als je boekt voor meerdere nachten, geen gratis aanvulling voor de koffie en thee faciliteiten

Geluidsarme kamer Mooie inrichting en uitzicht Fijne douche

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Zeer goed verblijf Straatsburg
    • Kamer met Kingsize Bed

Zeer mooie kamers, ook leuke bar om nog een afzakkertje te nemen aan het eind van je dag.

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Top!
    • Kamer met Kingsize Bed

Heel stylish, comfy bed en her rook heerlijk. Dichtbij winkelcentrum, oude stadscentrum en bushalte.

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Kamer met Kingsize Bed

Airco (erg warme kamer), ontbijt te duur

Uitstekende kamer, relatief goede ligging (10 min wandelen)

• Beoordeeld op: 4 november 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Een zeurend geluid van de koelkast

Perfecte locatie, op wandelafstand van old town.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Toch de ramen. Die niet open kunnen en de raambekleding... of beide kanten open of dicht. Niet 1 kant open en 1 kant dicht of halfopen. En als ze dicht zijn geen zicht op buiten.

Bed was comfortabel TV keuze welke taal

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Heel prettig verbleven.

Niets.

Alles was netjes en tip top geregeld.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Prima Hotel op een prima locatie aan de rand van het centrum.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was erg prijzig €20pp. Dus we hebben buiten de deur ontbeten. We kregen bij uitchecken een kortingskaart voor de parkeergarage hij de Cinema, maar waren alsnog €35 kwijt voor 2dagen parkeren, dus jammer dat het Hotel geen eigen parkeerfaciliteiten heeft.

Prettig Hotel, fijne locatie aan de rand van het centrum en tegenover een groot winkelcentrum. Wat wij ook geweldig vonden waren de E-steps. Perfect om een grote stad mee te verkennen. Dag1 liepen we ons helemaal suf, dag2 was met de steps, perfect!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Voor herhaling vatbaar en zeer goed aan te raden!
    • Kamer met Kingsize Bed

Wij hebben eigenlijk geen minpunten kunnen vinden! Als ik dan toch iets zou aangeven is het de televisie. Alles is hypermodern en voorzien van alle gemakken. Dan was de kers op de taart geweest, als je ook naar de tv zou kunnen streamen. Wij waren een paar dagen in het hotel en dan is het best lekker om in de avond nog een netflix filmpje te kijken. Maar dat is dan ook wel een luxe "probleem". Wij zijn meer dan tevreden!!

Geweldig hotel! Locatie bij het park, tegenover een zeer groot winkelcentrum waar je werkelijk alle kan vinden. Ze hebben er een o.a een Hema, Zara, rituals, broodjeszaken, zwemkleding, woonwinkels, McDonalds, enz. inclusief een mega grote supermarkt. Binnen 10 minuten wandelen ben je bij het oude centrum, waar veel te zien is. Wij hebben geen ontbijt genomen maar zelf op de kamer onze eigen broodjes klaargemaakt. Op de kamer is een koelkast dus al je spulletjes kun je koud zetten. De kamer is van alle gemakken voorzien. Er is een goed groot bed, lag stevig maar heerlijk. Airco die tot 19 graden verkoeld en dat is ook voldoende. Er staat een wekkerradio waar je draadloos je telefoon kunt opladen. en meerdere oplaadpunten op de kamer, een goed en groot genoeg zitje waar je aan kan eten, drinken of een spelletje kan doen. Er is een kluis, ruimte voor je kleding en een erg uitgebreide badkamer. Shampoo, douchegel en conditioner aanwezig, net als een fohn, zeep, bodylotion, tissues, haarkapje en zelfs een weegschaal. douche voorzien van regendouche en handdouche en genoeg plek voor je eigen spulletjes. Voldoende handdoeken en werden dagelijks aangevuld. Vriendelijk personeel en gezellig bar met veel zitjes beneden waar je ook nog een potje kan poolen. Ik zou dit hotel zeker aanraden!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Fijn hotel voor een verblijf in Straatsburg.
    • Kamer met Kingsize Bed

Aan de overkant staat een tentenkamp. Dat geeft in avond uren wel een onveilig gevoel.

Het was een schone moderne kamer met een leuk zitje. Op loopafstand van het centrum. Parkeren met korting. De parkeergarage is ongeveer 10 minuutjes lopen. Wij hebben gegeten bij de Chinees die naast het hotel zit. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Prima hotel loopafstand van het centrum!

Geen minpunten

Prima locatie, je loop binnen 10 minuten de stad in leuke restaurantjes ect op loop afstand! De kamer was prima geluiddichte kamers, Heerlijke bedden, mooi uitzicht en super lekkere douche!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Erg fijn verblijf op 10 minuten lopen van de stad

Alles beviel goed.

Mooie, stijlvolle kamer. Airconditioning aanwezig en van alle gemakken voorzien. Beneden een bar en mogelijkheid tot een potje pool en tafelvoetbal. Tof uitzicht vanuit de kamer.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Een modern comfortabel hotel op toplocatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

- In de lobby hangt een heel sterke geur die wij niet prettig vonden, ik kreeg er hoofdpijn van - De borg kan alleen met creditcard of cash betaald worden, dat was wat onhandig. - Er is een open badkamer, enkel achter een muurtje (geen deur). Prima voor koppels en familie, minder voor vriendenvakantie of zakelijk.

- Vriendelijk personeel, spraken zowel Frans als Engels. - Schone, ruime, moderne kamer. Elke dag schone handdoeken. - Fijne bedden, kussens zijn aan zachte kant. Als je daar niet van houdt eigen kussen meenemen - Geen geluidsoverlast van buren of buiten (zaten wel op verdieping 8). - Lokatie is top, op 10 minuten loopafstand van de stad, half uur lopen vanaf treinstation.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Een hip, prettig en comfortabel hotel.
    • Kamer met Kingsize Bed

In eerste instantie geen ruimte voor fietsen in het hotel. Nadat wij bij P2 waren geweest en onze fietsen daar niet willen achterlaten ivm ongure types die daar rondscharrelden. Mochten ze bij uitzondering in het bagagehok voor de nacht. Fijn dat dit mogelijk was.

Erg mooie kamer, handig ingedeeld. Mooi uitzicht! Lekker groot bed. Erg behulpzaam personeel (bedankt voor de hulp met onze fietsen)

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

Fijne plek!
    • Aloft Familiekamer

De zeep ruikt nogal klinisch. Verder niks op te merken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Comfortabele kamer. Fijne douche. Stil. Binnen paar minuten wandelen van het centrum. Laadplek in de achtergelegen straat met gratis parkeren na 19.00 uur en tijdens het laden.

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

Modern en ideaal hotel op loopafstand van het centrum. Ruime kamer, fijne douche, licht.
    • Kamer met Kingsize Bed

Centrale ligging, modern comfort, fijne bedden, ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

prima locatie, fijne verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed

ontbijt was naar onze begrippen niet erg uitgebreid, en de roereieren waren te vochtig

mooie ruime kamer, fijne douche, schoon, erg fijn dat er Nespressoapparaatje in kamer aanwezig was, en een koelkast

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

Leuk modern hotel op een fijne plek in Straatsburg.
    • Kamer met Kingsize Bed

Je ontbijt in de lobby. Die is weliswaar ruim, maar geen fijne tafels om aan te zitten daardoor.

Fijne kamer, ruim, met een mooie badkamer en leuk uitzicht over de stad. Goed ontbijt. Het is kwartiertje lopen naar de kathedraal.

• Beoordeeld op: 11 juni 2023

Prima hotel voor een weekje weg.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Afstand van het centrum. Fijne kamer

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Prima verblijf gehad
    • Kamer met Kingsize Bed

In verband met langer verblijf accommodatie uitgekozen vanwege mogelijkheid om kleding te wassen, maar dat viel tegen. Er wordt geen laundry service aangeboden, in plaats daarvan staan er twee wasmachines waar je in theorie zelf zou kunnen wassen. Echter zonder wasmiddel en zonder faciliteiten voor drogen en strijken is dit volledig onbruikbaar. Een minpunt is ook de verlichting op de kamer. Bij nachtelijk toiletbezoek wordt de hele kamer helder verlicht, omdat het toilet geen eigen lichtpunt heeft en er een transparante wand tussen badkamer en slaapgedeelte zit. Je reisgenoot is dan ook meteen wakker. Een storende ontwerpfout die je niet verwacht van een grote hotelketen.

Centrale locatie, vlakbij binnenstad en tramhaltes. Winkelcentrum en horeca op loopafstand. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 mei 2023

• Aloft Familiekamer

Geen parkeerplaats.

Kamergrootte, douche, sfeer.

• Beoordeeld op: 3 november 2022

Aangenaam verblijf, mooi gedecoreerd hotel, vriendelijk personeel
    • Kamer met Kingsize Bed

Locatie was op wandelafstand van het stadscentrum. Leuke lobby met gezellige muziek en goede bar.

• Beoordeeld op: 19 september 2022

Aanrader voor een citytrip!
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen dagelijkse handdoeken wissel tenzij je er om vraagt.

Perfecte locatie voor een weekend Strasbourg. Nette, schone en ruime kamers. Personeel is ook erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2022

• Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt is te duur voor wat je er voor krijgt, beter naar de bakker aan de overkant of de supermarkt want er is een goede koelkast op de kamer.