2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Midi-Pyrénées
  4. Hotelanmeldelser for Toulouse
Frankrig Toulouse Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli Point fra anmeldelser: 8,1

"Super hyggeligt hotel med oplagt personale på alle tider af døgnet. De var hjælpsomme og løsningsorienterede. Positivt overrasket over kvaliteten af morgenmaden. Buffeten var ikke så stor, men man havde lyst til at spise det hele! Som min datter sagde: Det er jo lige meget når alt hvad der er der lige er det vi godt kan lide. Og det har hun ret i. Det var alt det vi godt vil have at spise. Vi havde bestilt en balkon og den var stor og solfyldt, helt perfekt! Parken bag hotellet er super fin og hyggelig at gå tur i. Den lokale bager har super imødekommen personale."

• Hotel Ours Blanc - Centre Point fra anmeldelser: 7

"Tæt ved centrum"

• Hôtel Raymond 4 Toulouse Point fra anmeldelser: 7,7

"Personalet på hotellet er meget søde. Sengen er rigtig god. Morgenmaden er rigtig god. Meget stille og tæt på bus og tog."

• Hostel Toulouse Wilson Point fra anmeldelser: 7,7

"Beliggenhed. Hyggeligt og rent"

• Hôtel Le Cousture Point fra anmeldelser: 7,7

"Værelset var meget finere end på billederne. Nyt, rent, lyst og pænt. Stort badekar med varmt vand. Rigtig fin og stille beliggenhed. Tæt på lufthavnsbus. Dejlig seng. Blødt sengetøj og dejlige puder. Vi var positivt overraskede over rummet. Vi synes at man får et rigtigt fint rum til pengene."

• Hôtel Innes by HappyCulture Point fra anmeldelser: 8,3

"Fint og komfortabelt mindre hotel tæt på centrum med venligt og serviceminded personale."

• "Meget central beliggenhed. God service i receptionen. Ok morgenmad. Flot udsigt over Capitole Square"

De 30 bedste hoteller i Toulouse