2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Midi-Pyrénées
  4. Hotelanmeldelser for Rocamadour
Frankrig Rocamadour Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Fin beliggenhed, god udsigt."

• Hotel du Lion d'Or Point fra anmeldelser: 7,7

"God beliggenhed lige indenfor byporten med kort afstand til hotellets P-plads + offentlig parkering. God og prisvenlig middag og morgenmad og behageligt (engelsktalende) personale i hotellets restaurant og reception. Det var et godt hotel, da jeg besøgte det første gang i 1968, og det er kun blevet bedre."

• Hôtel Le Troubadour à Rocamadour Point fra anmeldelser: 9,4

"Atmosfæren, beliggenheden og Mathieus hjælpsomhed med især råd om, hvilke seværdigheder vi burde besøge. Det er et sted vi gerne vil besøge igen."

• Le Terminus des Pèlerins Point fra anmeldelser: 8,8

"Udsigten mod bjergene og beliggeheden generelt."

• Le Terminus des Pèlerins Point fra anmeldelser: 8,8

"Et dejligt sted med en fantastisk beliggenhed søde mennesker god modtagelse Ligger godt midt i det hele ."

• Le Terminus des Pèlerins Point fra anmeldelser: 8,8

"Helt fantastisk beliggenhed og meget venligt personale. Vi spiste aftensmad der, som var helt fremragende."

• Hotel des Voyageurs Point fra anmeldelser: 8,3

"Enkelt men godt hotel. AC på værelset fungerer fint."

• Hôtel Les Vieilles Tours Rocamadour Point fra anmeldelser: 9,4

"Utrolig venligt personale og der er så hyggeligt. Dejlig morgenmad og beliggenhed. Vi brugte det som base til Rocamadour og grotterne i området. Lækker pool område."

• Amadour Hôtel Point fra anmeldelser: 8,3

"Lille familiehotel, nemt at finde og med privat parkering lige midt i byen med udsigt over på Rocamadour. Meget hjælpsomme og venlige værter."

• Relais Amadourien Point fra anmeldelser: 8,8

"gode senge. Pænt og rent. Meget hjælpsom og rar personale. Morgenmaden var god."

De 15 bedste hoteller i Rocamadour