2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de Midi-Pyrénées
  4. Opinions d'hotels de Rocamadour
França Rocamadour Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Logis Hotel Bellaroc Puntuació: 8,7

"Molt bones vistes i molt tranquil"

• Hostellerie Bellevue Puntuació: 8,9

"Tot molt comode"

• "La situació excel·lent. El personal exquisit. S'han esforçat a parlar-nos espanyol. L'habitació gran i còmoda."

• Relais Amadourien Puntuació: 8,8

"Lloc molt tranquil. Habitació molt confortable i gran. L'esmorzar boníssim. I els propietaris i empleats un 10. Molt ben situat, pots anar a peu i oblidar-te del cotxe. Jo crec que a l'hotel li falten estrelles. Hi ha 4 estrelles que no els hi arriben ni a la sola de la sabata. Llàstima que només hem estat una nit."

• Relais Amadourien Puntuació: 8,8

"Ens ha agradat tot. Està molt ben situat, pots visitar Rocamadour a peu des de l’hotel. Habitació molt acollidora, llit comode i tot molt net. La parella que porten l’hotel son molt agradables i molt bona gent, atents amb tot, no ens ha faltat de res. Un 10!"

• "La situació es molt bona"

• Amadour Hôtel Puntuació: 8,3

"Poder anar amb el gos,era net i còmode, hi havia un restaurant davant mateix de l'hotel, tenia un pàrquing privat útil, vam agafar una habitació familiar per els quatre i era bastant gran.Estava a deu minuts caminant del centre del poble i hi havien unes vistes impressionants davant de l'hotel de Rocamadour."

• Relais Amadourien Puntuació: 8,8

"Ubicació perfecta tracte del personal genial, amable i atent Esmorzar molt complert"

• "Personal de l’ hotel i la tranquilitat!"

• "Tot, tot, la vista excepcional! El menjar, tant l'esmorzar com el sopar boníssim tot. Molt net, l'habitació petita però suficient, i molt ben decorada, tot molt ben renovat."

Els 15 millors hotels de Rocamadour