2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av hotell i Île-de-France
  4. anmeldelser av hotell i Paris
Frankrike Paris Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Massena Omtalescore: 7,9

«nærhet til metro og flere fasiliteter.»

• Hôtel Emile Le Marais Omtalescore: 7,9

«Location»

• «Beliggenheten var sentral, men hotellet lå mellom fem seks-butikker.»

• Relais Saint Jacques Omtalescore: 8,4

«Beliggenhet og frokost var det beste ved dette hotellet. Hotellet ligger perfekt til for oss som liker å bruke beina når vi er ute og reiser. Sentralt plassert i Latinerkvareret, to minutter spasertur unna Luxembourghaven. Metro var heller ikke langt unna. Frokosten var en utvidet Pariserfrokost. Ferskt fransk bakverk, skinke, eggerøre, tre typer franske oster, tre ulike typer juice, syltetøy, smør, kokt egg, tomat og agurk. Kake på lørdag. Vi hadde booket en suite i 6. etasje. Den var like stor som et lite hotellrom i Norge, med stoler og et lite bord. Utsikt mot Pantheon. Bra trykk i vannet på badet.»

• Hotel Imperial Paris Omtalescore: 8

«Hotellet ligger sentralt, minutter unna Galleries Lafayette, Operaen og Metro. Trygt strøk. Mange restauranter og kafeer i nærheten.»

• Hotel Ernest Omtalescore: 8,8

«Beliggenhet, rolig, men sentralt. Renslighet»

• Hôtel Royal Opéra Omtalescore: 7,4

«Frokosten var enkel, men helt grei.»

• «Rent og hyggelig personale.»

• «Kort vei til metro, deilig frokost, gode senger.»

• Le Relais du Marais Omtalescore: 8

«Det var veldig lytt mellom rommene, Vi fikk et rom ( nr 25) der dørhåndtakene til badet var borte slik at man ble låst inn på badet uten mulighet til å komme ut, men fikk bytte etterhvert. Det var veldig lytt ut til gangen og naborommet. Rommet var veldig lite, mye mindre enn bildene tilsa. Vannkokeren var lekk og kokende vann rant ut over hele bordet. Det var ikke kaffepulver på rommene og vi måtte gå på kjøkkenet og finne det selv. Vi betalte ca. 600 euro for tre netter og det var ikke verd pengene. Hotellet var slitt og shabby. Badet var nyere og helt greit, men veldig veldig lite.»

De 30 beste hotellene i Paris

vurdert ut fra 2 613 751 hotellanmeldelser på Booking.com