2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de Ile de France
  4. Opinions d'hotels de Montévrain
França Montévrain Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Estàn reformant els apartaments, ens ha tocat un de nou. Perfecte. Només cal canviar els fogons que són vells però funcionen."

• Hexa Dream Puntuació: 9,1

"Molt aprop de l'estació de tren per anar a Disney."

• Residhome Val d'Europe Puntuació: 8,3

"M' ha agradat, l'ubicació a 1 parada de tren de Disneyland. Hotel amb bones instalacions , zona tranquil.la I ben pensat per anar amb familia. Llits comodes i tot ho necessari per organitzar- té si et bé de gust fer esmorzar O àpats allà."

• "Ubicació, tracte excel·lent i rapid amb l’amfitrio"

• "Proximidad al parque con transporte público. A 3 minutos caminando a la estación. Una parada y ya estàs en el parque. Limpio y acogedor."

• "Bona ubicació per comunicar-se amb el parc Disney. Te parada de bus davant mateix hotel."

• Residhome Val d'Europe Puntuació: 8,3

"Comoditat suprema de llits i coixins, llit extra gran, tinc problemes d'esquena i normalment m'aixeco amb mal d'esquena als hotels, aquests llits són on millor he dormit de molts hotels. Situació inmillorable, estació del RER davant hotel, bona insonorització, centre comercial i restaurants a 5 minuts a peu."

• Hexa Dream Puntuació: 9,1

"Ubicacio"

• "Tot! Es petit pero esta molt ben equipat, te de tot i super net i comfortable"

• "Pel que fa a l'habitació, tot correcte"

Els 29 millors hotels de Montévrain