2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner Provence-Alpes-Côte d'Azur
  4. Hotellrecensioner Marseille
Frankrike Marseille Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Massilia hôtel Gästbetyg: 7,1

”Hotellet ligger i suspekt område. Bättre att inte gå dit på kvällarna. Vi ville veta om vi måste köpa vinjett för ZTE zoner. Vi fick inga svar om detta trots några meddelanden. Hotellet svarar endast på franska. Vid ankomsten fanns ingen plats att parkera bilen,det är någon som parkerat bilen på hotellets plats och ingen brydde sig att hjälpa oss. Vi fick stanna mitt på gatan för att ta ut våra väskor. Bilar efter oss tuttade och folk skrek åt oss. Vi kunde lämna väskor i receptionen och åka till parkeringsplats som vi ordnade själva eftersom vi fick ingen hjälp att skaffa parkeringsplats endast länk. Rummet var inte alls sådan som på bilden. Det hade inget fönster och var väldilgt litet. Mitt emot smala dubbelsängen var litet badrum utan dörr med fönster mot liten innergård och hus med fönster mitt emot våra fönster. I rummet fanns prislista. Enligt den betalade vi för ett helt annat rum. Kan Booking .com kontakta mig?”

• ”Läget och utsikten ur rummet.”

• ”Bra frukost Centralt Sköna sängar”

• Les Bords De Mer Gästbetyg: 8,5

”Bra mat och service”

• ”Bra boende med stort rum och väl tilltagen frukostbuffe. Välstädat och trevlig personal. Några kunde engelska, men inte alla. De har en spaavdelning vilket är ett plus.”

• ”Bra sängar. Nära hamnen och affärer däromkring. Gångavstånd till buss och tågstation”

• Hôtel Beauséjour Gästbetyg: 6,4

”Läget, priset”