2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Korsika
  4. Hotelanmeldelser for Bastia
Frankrig Bastia Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hôtel Le Bastia Point fra anmeldelser: 8,5

"Morgenmaden var ok efter franske forhold. Beliggenheden var lidt væk fra centrum, som kunne nås til fods på ca 20 min. Hotellet ligger højt oppe i Bastia så det går virkelighed ned af bakke til centrum omvendt den anden vej. Så ikke for gangbesværede m.v. Taxa til centrum fra hotel koster 10 eur. Til gengæld en fantastisk udsigt ud over byen fra altanen."

• Hôtel Pietracap Point fra anmeldelser: 8,8

"Det er simpelthen lige så lækkert som man ser på billederne! Selvom du er relativt tæt på Bastia er der helt ro. Vi boede i værelse med havudsigt og købte ind på luksusmuligheden med morgenmad på værelset. Vi fik den ekstra service med tidlig tjek-in og sen tjek-ud da vi skulle med flyver om aftenen. Men vi snakkede om at hotellet sagtens kunne være perfekt som base i mange dage for at udforske det nordlige Korsika. Og fik vi nævnt de skønne brede senge? :-) Det var ét af de bedste overnatningsteder vi har haft på Korsika!"

• Sud Hôtel Restaurant Point fra anmeldelser: 8,3

"Dejligt hotel med god restaurant tæt på centrum. gratis parkering"

• Hôtel Pietracap Point fra anmeldelser: 8,8

"det var et stort dejligt værelse med alle faciliteter. god beliggenhed i fredelige omgivelser. en fantastisk god morgenbuffet."

• Hôtel Pietracap Point fra anmeldelser: 8,8

"Højt niveau og god kvalitet af værelser og faciliteter"

• Hotel Port Toga Point fra anmeldelser: 8,6

"God plads, fin placering"

• Hôtel Pietracap Point fra anmeldelser: 8,8

"Virkelige søde og servicemindede medarbejdere. Skønt værelse og fantastisk have og pool. Dejlig morgenmad. Kan kun anbefale det."

• Hôtel Le Bastia Point fra anmeldelser: 8,5

"Lå et dejligt roligt sted oppe på en bakke"

De 10 bedste hoteller i Bastia