2. Hotellrecensioner ESP
  3. Recensioner för semesterboenden i Andalusien
  4. Recensioner för semesterboenden i Nerja
Spanien Nerja Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Apartamentos Casanova Gästbetyg: 8,2

”Området ligger väldigt nära "busstationen". Bara några minuters gångväg. Trevliga utflykter speciellt till Nerja grottan som var mycket intressant plus Granada.”

• Toboso 1 Gästbetyg: 9,3

”Närheten till vattnet var mkt bra och att man kunde se det från balkongen. Trevliga gator att flanera på och stort utbud av resturanger och caféer.”

• ”Läget var bra och lägenheten enkelt inredd, men välstädad, med nära till bad, butiker och restauranger. Trevlig personal.”

• Apts Burriana Gästbetyg: 8,4

”Bra i Nerja. Bra lägenhet för 2 personer”

• Villa Sandra Luxury Suite Gästbetyg: 9,1

”Området är bra med absolut närhet till 2 stora matbutiker. Ca 10-15 promenad ned till Burriana och lite längre till centrala Nerja. Vi hade hyrbil och mkt enkelt att parkera utanför boendet. Under veckan vi bodde där så fanns det alltid plats vid poolen som var ren och fräsch och perfekt att svalka sig i. Det är också tillgång till tvättmaskin och grill ute i trädgården. Boendet är generellt i bra skick. Duscharna var bra och det fanns alltid varmvatten.”

• Edf. Fuentes C Bajo A Gästbetyg: 8,9

”Bra läge, fin och mysig lägenhet och välstädat. Fin uteplats men hade velat se havet lite bättre utan att behöva luta mig ut.”

De 30 bästa semesterboendena i Nerja

baserat på 48 502 recensioner av semesterboenden på Booking.com