2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner Andalusien
  4. Hotellrecensioner Ronda
Spanien Ronda Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Catalonia Ronda Gästbetyg: 9,2

”Utsikten, läget, takpool och bar. Duschen var extra bra.”

• Hotel Bodega El Juncal Gästbetyg: 8,1

”Så vackert och rofyllt med trädgård och vinrankor.”

• Hotel Don Miguel Gästbetyg: 7,5

”Bra men blev lite överraskade av hotellrummet som var i ett annex. Hade sett framemot hotellrum med balkong och utsikt över ravinen. Helt ok fräscht rum ändå. Bra service med mkt trevlig personal. Middagspaketet och frukost var bra. Fantastiskt läge och m a o är vi nöjda!”

• Arriadh Hotel Gästbetyg: 9

”Mycket bra frukost. Trevligt med terrassen utanför altandörrarna då vi bodde på första våningen. Eget bord och stolar. Poolen såg trevlig ut med vid utsikt som vi dock inte hann med att nyttja. Läget är slående med vacker utsikt och behagligt lugn.”

• Alavera de los Baños Gästbetyg: 9,1

”Fantastiskt vackert hotell med böljande kullar och hästar som utsikt. Gemytligt och familjärt, trevlig frukost som serverades vid bordet. Grönskande trädgård med några stolar o bord, liten pool med några solsängar. Nära till gamla och nya staden med restauranger och de magiska broarna. Fina balkonger med möbler. Charmiga rum o badrum, sjävservering i receptionen när den är obemannad och egen nyckel till ytterdörren då Romantiskt hotell för par”

• Hotel Don Miguel Gästbetyg: 7,5

”Central läget vid brom”

• Catalonia Ronda Gästbetyg: 9,2

”Bra läge, fräscht, god frukost. Mysig takbar med utsikt över tjurfäktningsarenan.”

De 25 bästa hotellen i Ronda