2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner Kanarieöarna
  4. Hotellrecensioner Puerto de Santiago
Spanien Puerto de Santiago Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Centralt läge, nära till affär och strandpromenad. Valt hotell för närhet till bekanta som bor i Puerto de Santiago. Trevlig promenad utefter havet till nästa by söderut.”

• ”Nära till allt. Fräsch lägenhet med modern ljus inredning.”

• Ona el Marqués Gästbetyg: 8,6

”Lugnt område. Uppvärmd pool. Vi fick större boende än vad vid förstått vid bokningen 😀”

• SUL MARE Gästbetyg: 10

”Fantastiskt utsikt, kommer att sakna det. Njut av utsikten varenda stund. Mycket trevliga ägare. Vi älskade stället.”

• ”Utomordentligt fina faciliteter på ett fantastiskt läge. Härligt poolområde med fantastisk utsikt och sol hela dagen”

• Sholeo Lodges Los Gigantes Gästbetyg: 8,7

”Allt var öppet och trevligt. Bra med kodlås istället för nycklar. Allt var väldigt nytt och fint.Frukosten var väldigt god och hade ett bra utbud.”

• ”Städning varje dag!”

• ”Helt fantastiskt boende, rymligt, väldigt centralt, 2 bra restauranger vägg i vägg, nära till busshållplats och affärer och den hisnande utsikten och lugnet i lägenheten! Och vilken underbar människa Manuel är! Toppenservice och vi kommer tillbaka!”

• Globales Tamaimo Tropical Gästbetyg: 7,7

”Maten var riktigt god, bra variation, neutralt kryddad men det fanns såser för den som ville krydda mer. Överlag trevlig personal, bra service och rent ute. Duktig fotograf, man valde själv om man ville köpa något alls.”

• ”Bra läge”

De 30 bästa hotellen i Puerto de Santiago