2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hotell i Kanariøyene
  4. anmeldelser av hotell i Puerto Rico de Gran Canaria
Spania Puerto Rico de Gran Canaria Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Veldig bra. Nydelig beliggenhet.»

• Bungalows Caribe Omtalescore: 8,5

«Veldig bra beliggenhet og flotte leiligheter. Bassengområdet helt suverent.»

• «Casablanca er veldig bra har vært der i mange år»

• «Veldig nært strand, butikk og restauranter, og ellers gåavstand til det meste. Strandutsikt. Velutstyrt leilighet, man har alt man trenger. Mye uteplass (3 møblerte balkonger). Solrik beliggenhet. Behagelige hodeputer. Lite støy til at leiligheta var så sentral som den var. Hyggelig vert som møtte oss ved ankomst og var behjelpelig med å ordne transport fra flyplassen.»

• «Sentralt, usjenert, fantastisk utsikt, stor terasse, gode senger, lett adgang til bassenget, lett å få kontakt med "vaktmester", godt med skap/kommoder, alt vi trengte på kjøkken.»

• «Nylig renovert, rent og pent.»

• Bahia Blanca Omtalescore: 8,6

«Leilighetene»

• «Dette er et super fint hotell. Hyggelig personale, store og delikate rom. Fint bassengområde med utsikt utover havet. Restauranten har gode lunch retter. Veldig sentralt, gangavstand til det meste. Vi har vært her 7 ganger og vi kommer tilbake.»

• Canaima 308 Omtalescore: 9,2

«Vi liker oss i høyden. Får gratis trim til og fra Strand og restauranter.»

• Apartamentos Portonovo Omtalescore: 7,4

«Helt ok leilighet og god beliggenhet som er bedre enn det ser ut til på kartet.»

De 30 beste hotellene i Puerto Rico de Gran Canaria

vurdert ut fra 43 012 hotellanmeldelser på Booking.com