2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Catalunya
  4. Opinions d'hotels de Llavorsí
Espanya Llavorsí Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• HOTEL LAMOGA Puntuació: 8,8

"El bon tracte rebut i la tranquilitat. Son una parella molt atenta i simpàtica...tornarem a repetir!!!"

• Hostal Noguera Puntuació: 8,9

"M'ha agradat tot, l'habitació individual tenia un llit grandet i còmode, feia tot molt bona olor, molt i molt net. Tenia també un balconet que donava al riu. Les dones que porten l'hostal encantadores, l'esmorzar molt bo també. Ben situat, amb aparcament a la porta i una relació qualitat-preu boníssima. Repetiria demà mateix!!"

• HOTEL LAMOGA Puntuació: 8,8

"Tot. Sobretot la localitzacio, el menjar i els amos de l'hotel. Un trato personal y ESPECTACULAR. Muy familiar."

• Camping Llavorsi Puntuació: 9,1

"Em va encantar el tipi per 6 persones. Sembla petit per fora, però quan entres hi ha espai per poder moure's una mica. Vam estar molt a gust i el paisatge espectacular!! Instalacions netes i ben condicionades (3 banys i 3 dutxes compartides + espai de taules/cadires cobertes, nevera compartida, zona comuna). Un lloc ideal per anar amb parella, família i amics. Ens va atendre en Jordi, super amable i ens va aconsellar què fer durant aquests dies."

• Rústic de Llavorsí Puntuació: 7,5

"La ubicació és excel·lent, a tocar de les tres valls principals del Pallars Sobirà. Està al costat del centre del poble, pero en zona tranquil·la i té un pavelló esportiu obert molt proper. És un apartament de dimensions molt adequades per a 4 persones, i admeten gossos."

Els 5 millors hotels de Llavorsí