2. Hotellrecensioner ESP
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Katalonien
  4. Recensioner för B&B och värdshus i Barcelona
Spanien Barcelona Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Inget, det var inte det rummet på bilden, det var inte enns samma adress. Vi bodde på Brosoli 2. Hon sa att vi inte fick säga till nån att vi bodde där för att grannen skulle ringa polisen. Dörren till rummet var ingen riktig dörr utan en playwood skiva med en DM mellanrum ovanför och under dörren. Detta gjorde att vi hörde allt som hände inlägenheten där andra bodde. Värden satt glatt där nere och spelade kort med sina vänner och lyssnade på musik så vi kunde inte sova. Rummet var invaderat av myror (se bild) Jag skrev en vecka innan och frågade om det skulle finnas handukar och hårfön. Vi fick en handduk på 3 personer och ingen hårfön. Det fanns ett uttag i hela rummet. Rummet var Jätte litet så vi fick knappt plats. Det fanns 1 toapappersrulle på hela veckan så vi fick köpa eget. Det är en SCAM!! Boka inte!!”

• Pensión Villanueva Gästbetyg: 7,2

”Läget var jätte bra, mitt i soppan. Hotellet är bra om du ska med vänner skoja runt lite och vara för det mesta i stan. Ska du med familj och barn kanske man ska ta ett lite dyrare hotell.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Barcelona

baserat på 288 221 recensioner av B&B-boenden och värdshus på Booking.com