2. Hotelanmeldelser for Danmark

5,2

5,6

• Anmeldt: 25. oktober 2021

• Romantisk dobbeltværelse

Morgenmad ok, ikke overdådig. Manglede 1 lille håndklæde og 1 gulvmåtte Manglede champoo m.v. Restaurant nærmest ude af drift, kun beregnet til pakketilbud med buffet

• Anmeldt: 20. oktober 2021

4,0
    "Trods regnvejr, var udeområderne det der trak op. Ville dog ha været helt fantastisk hvis det indre"
    • Vadehavshytte

Poolområdet. Poolen var fantastisk, og vi nød at svømme rundt. Dog. Sauna, dampbad og øvrige faciliteter var ikke tilgængelige. Stort minus, da det var en af de ting vi købte ind på. Der var igen ingen synlig assistance. Værelset. Ok hyggeligt. Trappen til første salen var helt forfærdelig stejl og smal. synd. For førstesalen var virkelig hyggelig. Køkkenfaciliteter, acceptabelt, men i den tarvelige ende. Ovnen var helt frygtelig. Men alt kunne anvendes. Wifi virkede ikke, fjernsyn virkede ikke, brændeovnens glas var ødelagt, og glasskåret lå inde i pejsen. Vi anvendte den derfor ikke. Ude området var så skønt. OBS! Køb ind inden i lander på Rømø, der er ekstremt dyrt.

Morgenmaden: Så underligt. Vi ankom kl 8.30, og alt var stort set udsolgt. Frugten var ikke frisk og lækkert. Fremstod rodet og ikke særlig hygiejnisk. Ingen til at besvare spørgsmål, ingen man lige kunne henvender sig til. Vandet var dejlig koldt.

• Anmeldt: 17. oktober 2021

• 1 overnatning

Kun buffet på restaurant.

• Anmeldt: 7. oktober 2021

Dårlig værelse.

Ikke så meget.

• Anmeldt: 28. september 2021

• Vadehavshytte

bruser virkede ikkke kun dr 1 på tv udemøbler vindue overgjort med fuglelort der mangler et par gode stole for dårlig til prisen kommer ikke igen

ingen morgenmad

• Anmeldt: 25. september 2021

• Romantisk dobbeltværelse

efter at have sat os i restauranten for at spise aftensmad, tog det 25min før der kom betjening med et spise/vinkort. betjeningen var ikke i lokalet (et andet par der kom sammen med os ventede lige så længe) Ved morgenmaden var der kun en meget travl kvinde der fyldte maden op. Der blev ikke sprittet af på bordene mellem skift af gæster på bordene.

• Anmeldt: 19. september 2021

Restauranten

Værelse med terrasse

• Anmeldt: 14. september 2021

"Rimeligt."
    • Romantisk dobbeltværelse

Der var gæster der havde Hund med i morgenmads Restauranten, For os er det ikke noget vi bryder os om der var en konstant lugt fra hunden, det var en meget dårlig start på dagen.

Morgenmad var god der var hvad vi forventede.

• Anmeldt: 3. september 2021

• Bungalow med havudsigt

Der var rod og tvivl spørgsmål om det vi havde booket. Morgenmad er kedelig

Ret og pænt værelse. Dejlig område.

• Anmeldt: 23. august 2021

• Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Alle møbler trænger til renovering

Ligger godt placeret

• Anmeldt: 22. august 2021

• Bjælkehytte med 1 soveværelse

Det trængte virkelig til en opgradering. Det var rent, men slidt og gammelt

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 22. august 2021

"ok"
    • 1 overnatning

værelset var tydeligvis under renovering men fungerede ok.

Okå morgen buffet.

• Anmeldt: 20. august 2021

4,0
    "Skuffende i forhold til prisen"
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Jeg undre mig over at man i en coronatid ikke gør rent og spritter af på bordene når gæsterne forlader det At man på værelset tydeligt ikke har sprittet håndtag m.m. af At man ikke får redt senge (igen i betragtning af prisen) og tjekket håndklæder.

Morgenmaden og servicen var som man måske kunne forvente på et Vandrehjem eller et cafeteria og ikke af et hotel hvor prisen ligger i den lidt dyre ende

• Anmeldt: 18. august 2021

• Romantisk dobbeltværelse

U-interesserede ikke dansktalende personale, maden var kedelig cafeteria aktigt

Beliggenheden var rigtig god

• Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Rengøring af værelset samt udendørs faciliteterne

Morgenmaden, det der var smagte fint, men alt for dårlig betjening og for dårlig opfyldning på fadene når noget manglede

• Lejlighed med 1 soveværelse og vestvendt balkon

Dårlig udluftning - virkelig dårlig sovefaciliteter. Dobbeltsengen var placeret så man dårligt kunne komme ind på den ene side - der var skråvægge lige over hovedet, så man kunne ikke sidde i sengen. Der hang en natlampe lige over hovedet på skråvæggen som man stødte hovedet ind i - hvis man tændte den mens man lå ned var den 10 cm. Fra ens øjne så nan blev blændet. Fjedrene i sengen var mærkare og ingen topmadras. Køjeseng til børn var i så lille et rum der var svært at komme rundt. Sovesofaen var nlsten faldefærdig og meget mærkbare fjedre. Tallerknerne i skabet var fyldt med støv og døde insekter - for de stod så højt oppe at de fleste ikke kunne nå dem. På balkonnen skulle man dele med et andet værelse. Selvom vi kunne have været fem, var der kun et 2 pers. Bord og tre stole?!

Personalet var søde og hjælpsomme. Vi fik et værelse til 4 med meget kort varsel.

4,0
    "Der var beskidt på værelset"

Rengøring

Morgenmaden var ok

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 16. august 2021

5,0
    "Værelset var fint og rent. Spiste kun aftensmad 1. aften, da maden var meget kedelig og dyr."
    • Romantisk dobbeltværelse

Morgenmaden. Mangel på dansktalende personale.

Morgenmaden var generelt kedelig da brødet var lyst bakeup-brød, og der gik rigtig lang tid før der blev fyldt op på fadene.

• Anmeldt: 15. august 2021

• 1 overnatning

Hotellet er generelt slidt. Der er udelukkende ansat ikke dansk talende personale. Værelse var moderniseret, men ikke gennemført 100%. Der var genbrugt køkken, skabe og lamper, som ikke passede i stilen. Lænestole var snavsede og hynder til havestole var slidte og hullede. Morgenbuffet var meget begrænset og ikke præsentabelt. Indendørs pool var i funktion, men boblebad virkede ikke. Udendørs pool var snavset. Prisen for overnatning er alt for høj i forhold til standard.

Beliggenhed tæt på Havneby.

• Anmeldt: 15. august 2021

• Bjælkehytter

Personale ikke imødekommende, kunne ikke dansk. Ikke rent i hytten, klinke løs i badeværelse så vand kom ned under, fik våde fødder når vi skulle på toilet. Gøende hunde ved siden af, havde sat hunde hegn op havde 3 hunde i en lille hytte.

Området, udsigten, gode cykelruter

• Anmeldt: 14. august 2021

• 1 overnatning

Receptionisten havde svært ved at snakke dansk Morgenmaden var ikke særlig spændende

Værelset var fint

• Anmeldt: 14. august 2021

"Vandrehjem"
    • Romantisk dobbeltværelse

Personalet talte ikke dansk. Manglede en infomappe på værelsets. Personalet ved morgen buffet, var kun bemandet med 1.person. Poolen var begge dage under rengøring af robot. Alt dette tilsammen minder om et vandrehjem,og ikke hotel. Alt et ledelse anlæggene.

Beliggenheden. Smukt natur.

• Anmeldt: 13. august 2021

• 1 overnatning

Morgenmaden kunne være meget bedre. Var ikke duperet over standarten til prisen.

Morgenmaden var der bestemt ikke noget at skrive om, vi var der ved 8.30 tiden og der manglede at blive fyldt op på næsten alt.

• Anmeldt: 11. august 2021

5,0
    "Vi vender ikke tilbage."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Stedet fremstaar nedslidt og traenger helt klart til en kaerlig haand hvis kvaliteten skal staa maal m prisen. Den lovede udsigt var ikke os forundt, og terrassen er en man deler med naboen.

Personalet var venligt. De fleste var ikke dansktalende og fremstod lidt hjaelpeloese.

• Anmeldt: 6. august 2021

• Bjælkehytte med 1 soveværelse

Hytterne var slidte og beskidte. Wellness området var lukket, ingen vand i spa badet.

Ridning, beliggenhed, udsigt fra hytten og uden- og indendørs pool.

Overnattede: august 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: